Producătorul auto chinez Geely, proprietarul Volvo, lansează joi primul model al unui nou brand global, Lynk&Co, un SUV compact cu care speră să atragă clienții urbani datorită unei aplicații care permite proprietarilor închirierea vehiculului, atunci când nu au nevoie de el, transmite Reuters.
Lansarea unui nou brand face parte din eforturile Geely de creștere a atractivității vehiculelor sale. SUV-ul va fi disponibil pe piața chineză de anul viitor, urmând să intre la vânzare în Europa și Statele Unite în 2018, scrie News.ro.
Vehiculul, numit ”01”, va fi primul model bazat pe platforma CMA (Complex Modular Architecture) dezvoltată de Geely și Volvo, compania suedeză cumpărată de grupul chinez acum șase ani.
Geely țintește clienții pasionați de tehnologie. Proprietarii noilor SUV-uri vor putea să le închirieze altor persoane prin folosirea aplicației Lynk & Co și a unei chei digitale transferabile, a declarat Alain Visser, vicepreședinte la Lynk & Co.
CITEȘTE ȘI STUDIU Doar 18% dintre români vor educație financiară în școli, deși au cele mai slabe cunoștințe financiare din UECreșterea economiei chineze este cea mai lentă din ultimul sfert de secol, dar Geely a depășit anul trecut rata de creștere a industriei auto și a redresat Volvo.
Obiectivul companiei este ca vehiculele sub marca for Lynk & Co să concureze cu automobilele fabricate de General Motors în colaborare cu SAIC Motor, au spus persoane apropiate situației.
Potrivit Geely, vehiculul care va fi prezentat la Berlin va avea un preț competitiv, care va fi stabilit în mod unitar pentru toate piețele. Lynk & Co va controla atât relațiile cu clienții cât și canalele de distribuție. Grupul chinez nu a precizat însă nivelul prețului.