Renault Group a anunțat că Francois Renard va fi, începând cu 19 noiembrie, noul director de marketing la nivel global, o poziție care coordonează, practic, toată activitatea de marketing a mărcilor, inclusiv Dacia.
Francois Renard va prelua poziția de șef al marketingului în Renault Group, chiar de la începutul săptămânii viitoare, într-o mișcare rapidă a companiei, pentru o poziție în care persoanele numite sunt anunțate cu cel puțin o lună înainte. Francois Renard vine de la Unilever, unde a ocupat poziția de vicepreședinte de marketing. Anterior, cu o pauză de aproape 3 ani, timp în care a fost CEO al unei companii de produse de îngrijire corporală, el a mai lucrat tot în Unilever, ca director și vicepreședinte, tot pentru produse de îngrijire.
Francois Renard se va subordona direct lui Thiery Bollore, COO al Renault Group și cel care conduce efectiv compania, ca numărul 2 după Carlos Ghosn. Renard va face parte și din Consiliul de Administrație (Management Committee).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit anunțului companiei, misiunea lui Francois Renard va fi aceea de a consolida atractivitatea și notorietatea brandurilor din grup, produselor și serviciilor, accelerarea transformării digitale a operațiilor și îmbunătățirea experienței clienților. Va răspunde de performanțele grupului pe toate piețele.
Francois Renaurd a absolvit Institutul de Studii Politice Paris și HEC Business School, are un master în Business Internațional și o diplomă de la Bergen NHH School of Economics.
Cel care s-a ocupat de marketingul global al Renault Group, Thierry Koskas, care ocupa poziția de vicepreședinte executiv pentru vânzări și marketing, a fost numit în altă poziție, cea de președinte al Renault Sport Racing, divizia care se ocupă de activitatea Renault în competițiile sportive.