FOTO United Airlines în noi controverse: a obligat o femeie să-și țină copilul în brațe, deși a cumpărat două locuri pe ruta Hawaii-Boston

FOTO United Airlines în noi controverse: a obligat o femeie să-și țină copilul în brațe, deși a cumpărat două locuri pe ruta Hawaii-Boston
scris 7 iul 2017

United Airlines a generat noi controverse, după ce a obligat o pasageră să renunțe la locul achiziționat pentru fiul ei în vârstă de doi ani și să-l țină în brațe pentru aproximativ trei ore, în ultima parte a unui zbor de optsprezece ore pe ruta Hawaii-Boston, scrie CNN.

Shiley Yamauchi susține că nu a protestat în momentul în care o însoțitoare de bord a obligat-o să cedeze locul fiului ei, întrucât se temea că va fi târâtă cu forța din aeronava United Airlines.

Urmărește-ne și pe Google News

”Eram speriată și îngrijorată. Călătoream cu un copil și nu voiam să fiu rănită, nu voiam să fim răniți”, a declarat Yamauchi.

Aceasta mai avea trei ore dintr-un zbor de optsprezece pe ruta Hawaii-Boston, atunci când aeronava a făcut o escală programată la Houston, iar un pasager a urcat la bord cu un bilet pentru scaunul fiului lui Yamauchi, scrie News.ro.

”Are 12 kilograme. Are jumătatea din înălțimea mea. A fost extrem de incomod... nu îmi mai simțeam picioarele și brațul stâng”.

FOTO United Airlines în noi controverse: a obligat o femeie să-și țină copilul în brațe, deși a cumpărat două locuri pe ruta Hawaii-Boston

Pasagerul s-a așezat pe scaunul din centru, în vreme ce femeia și-a ținut copilul în brațe pentru următoarele trei ore ale zborului de la Houston la Boston.

United Airlines obligă copii de peste doi ani să aibă un bilet cumpărat, iar compania menționează clar pe site că aceștia trebuie să ocupe un loc separat. Yamauchi susține că a plătit 969 de dolari pentru biletul fiului ei pe ruta Hawaii-Boston.

Compania a explicat că angajații nu au scanat corect biletul de îmbarcare al copilului, iar din acest motiv scaunul a fost vândut unui alt pasager pe aeroportul din Houston.

VIDEO United Airlines a provocat indignare pe rețelele de socializare după evacuarea unui pasager dintr-un avion CITEȘTE ȘI VIDEO United Airlines a provocat indignare pe rețelele de socializare după evacuarea unui pasager dintr-un avion

Reprezentanții United Airlines au anunțat că-i vor oferi un voucher de călătorii și îi vor rambursa banii pentru al doilea bilet lui Yamauchi.

”Ne cerem scuze profund doamnei Yamauchi și fiului ei. De asemenea, colaborăm cu angajații noștri de la poarta de îmbarcare pentru a determina ce s-a întâmplat”, se arată într-un comunicat al United Airlines.

Administrația Federală pentru Aviație a anunțat că nu este sigur ca un copil să stea în brațele părintelui pe durata unui zbor.

VIDEO Compania aeriană americană United Airlines, într-un nou caz: un pasager a fost înțepat de un scorpion în timpul zborului CITEȘTE ȘI VIDEO Compania aeriană americană United Airlines, într-un nou caz: un pasager a fost înțepat de un scorpion în timpul zborului

”Brațele nu sunt capabile să țină un copil în siguranță, în special în timpul unor turbulențe neașteptate”, se arată în recomandările FAA.

În primăvara acestui an, United Airlines a provocat indignare pe rețelele de socializare după ce a evacuat cu forța un pasager, cu ajutorul poliției, dintr-un avion pentru care vânduse mai multe bilete decât locurile disponibile. Scena a fost filmată cu telefonul mobil de unul dintre pasageri, care a postat-o pe Internet.

Atunci, compania aeriană a pierdut 570 de milioane de dolari din capitalizarea bursieră.

viewscnt
Afla mai multe despre
united airlines
hawaii-boston