Un român din județul Neamț a început să vândă în România și Germania mașinuțe electrice cu 3 roți aduse din China, arată termene.ro.
Dacă la noi prețul pornește undeva de la 7.500 de lei pentru un triciclu și se poate ajunge și la 35.000 de lei pentru o mașinuță electrică Kuba, în Germania prețurile sunt cu mult mai ridicate, apropiindu-se de 6.000 de euro, în funcție de dotările cerute de clienți.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Gama de produse electrice importate din China este cu mult mai largă, incluzând biciclete, scutere, ATV-uri, tricicluri și mașini electrice de mici dimensiuni.
Planurile de viitor, prevăd și dechiderea unei linii de asamblare în România pentru un tractor conceput în China, care să fie vândut la noi, dar și în alte țări din Estul Europei.
Marian Cătălin Ursache, CEO Agro Nord, compania care importă din China mașinuțele electrice, a declarat pentru Termene.ro că este mulțumit de vânzările din România, chiar dacă este un segment de piață atacat de curând.
Anul trecut, vânzările au atins 4 milioane de euro, iar cererea este cam la fel pe cele două piețe – România și Germania- unde Agro Nord este prezentă, cu observația că la nemți prețul este ceva mai mare, dat fiind dotările cerute.
Iar dacă vă întrebați cum a ajuns antreprenorul din Neamț să vândă în Germania mopede, trebuie să știți că acest lucru a devenit posibil prin intermediul tot unui român, care deține un parc auto la nemți. A fost destul de simplu, iar autorizațiile au fost obținute repede, mărturisește Ursache, care mizează în continuare pe piața germană.
CITEȘTE ȘI În prag de alegeri, Guvernul alocă primăriilor peste 3,2 miliarde lei ca fonduri suplimentare. Cât a cerut Nicușor Dan și cât primeșteTractorul chinezesc
Tot din China sunt aduse și tractoare pentru fermierii români la prețuri care se situează în jurul unei valori de 18.000 euro.
Nu este, însă, totul, planurile de viitor vizează deschiderea unei linii de asamblare în România pentru un tractor conceput în China sub un brand special creat pentru țara noastră. De asemenea, este vizată și piața din țările din Estul Europei, urmând să fie deschise birouri regionale.
Cătălin Ursache a realizat primul import de tractoare și utilaje agricole din China în anul 2019, parteneriatul cu firmele asiatice fiind continuat în anii următori. Etapa următoare a fost importul de mașini electrice și panouri fotovoltaice, divizii de business cu un mare potențial în contextul actual, fiind vizate nu doar piața locală, ci și cele din țările din Estul Europei.
CITEȘTE ȘI Wizz Air pierde la CJUE lupta cu TAROM: Ajutorul acordat de România companiei aeriene TAROM este compatibil cu piața internăÎn 2023, Agro Nord a avut o cifră de afaceri de 17, 6 milioane de lei, în creștere cu circa 25% față de anul 2022, și un profit de 1,4 milioane lei, cu doar șase angajați.