Constructorul român UMB a adus noi utilaje mari la autostrada A1 Lugoj – Deva. Dinspre nodul rutier Holdea spre Margina au început lucrări pregătitoare pentru drumul tehnologic, anunță autoritățile.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Recent a fost anunțat că UMB a adus utilaje mari pentru tunelurile care urmează să fie săpate la autostrada A1 Lugoj – Deva și pentru care anterior a lansat anunț de recrutare de mineri.
Mai jos imagini prezentate pe forumul peundemerg.ro.
În vară era relatat că UMB, antreprenorul Autostăzii A1 Lugoj – Deva, Lot 2: km. 27+620 - km. 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D”, avansează cu lucrările pe secțiunea Costeiu de Sus - Margina.
VIDEO Benzar Ilie
VEZI AICI ȘI A fost desemnat câștigătorul licitației pentru construirea segmentului de aproximativ 10 kilometri de pe autostrada A1 Lugoj-Deva. Sorin Grindeanu: E un proiect care a scos peri albi predecesorilor
În primăvara anului trecut a fost anunțat că antreprenorul Autostăzii A1 Lugoj – Deva, Lot 2: km. 27+620 - km. 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D” a început investigațiile geotehnice pe teren, anunță CNAIR.
CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Autoritățile cer italienilor să dubleze ritmul de lucru la Autostrada Ploiești-Buzău. Sute de utilaje și muncitoriAntreprenor este Asocierea SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL – SC SA&PE Construct SRL - Euro-Asfalt d.o.o.
În toamna anului 2022, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, șeful CNAIR, Cristian Pistol și Cornel Bunghiuz din partea antreprenorului UMB au semnat contractul de proiectare și execuție a tronsonului cu tuneluri pentru urși de pe Autostrada Lugoj – Deva, între Margina și Holdea. Contractul are o valoare de peste 370 milioane de euro.
Segmentul de autostradă, finanțat prin PNRR, are o lungime de 9,13 kilometri, din care 2 km cu tuneluri cu galerie dublă, iar termenul limită de finalizare este august 2026.
CITEȘTE ȘI Renault începe separarea activităților, cu o companie dedicată reciclării automobilelor Oferta Asocierii S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SĂ & PE CONSTRUCT S.R.L. – EURO-ASFALT a fost de 1.826.845.634,11 lei fără TVA, adică aproximativ 373 de milioane de euro.
Durata lucrării este de 45 de luni, din care 11 luni proiectare și 34 de luni execuție, de la data emiterii ordinelor pentru proiectare, respectiv execuție. UMB s-a asociat cu firma Euro Asfalt din Bosnia-Herțegovina pentru că nu are experiență pe tuneluri.
Pe lângă tunelurile pentru urși, pe acest segment vor fi realizate și 8 lucrări de artă (poduri, podețe), între care un viaduct de peste 1 km, care are o complexitate mai ridicată.
”E o companie extrem de serioasă care pe toate contractele s-a ținut de termene, a avut lucrări și la noi în zona, le-a terminat în termenii contractului, de obicei înainte de termen. E un lucru bun că o companie românească se ridică la un asemenea nivel și ștacheta pe care o ridică UMB îi obligă pe ceilalți să își îndrepte activitatea”, a declarat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, după ce a semnat contractul.
Finalizarea tronsonului lipsă din Autostrada Lugoj – Deva, de 9,13 km, este una dintre cele mai așteptate lucrări de infrastructură mare pentru vestul țării, în condițiile în care drumul național DN68A e cel mai tranzitat din zonă, mereu aglomerat, pe care șoferii de TIR-uri și camioane, respectiv cei de autoturisme îl folosesc deopotrivă în lipsa tronsonului de autostradă.