Reprezentanții TAROM anunță că vor rambursa toți pasagerii afectați de anulările recente.
Reprezentanții companiei au anunțat că, pentru a rezolva mai rapid problema, au creat o adresă de e-mail specială, unde pasagerii afectați de anulări să poată trimite cereri pentru despăgubiri.
Pasagerii afectați vor transmite, prin intermediul adresei dedicate de email [email protected], următoarele informații:
CITEȘTE ȘI Dacia reclamă: Pierdem 50.000 de euro săptămânal din cauza închiderii circulației pe Valea Oltului. O prelungire ar fi un dezastru- Nume și prenume pasager
- Număr de zbor
- Copia biletelor de călătorie și codul rezervării
- Dacă este cazul, dovada plății pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare și de la unitatea de cazare la aeroport
- Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)
Reprezentanții TAROM anunță că voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziționarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.
Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensației în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Piloților TAROM le-au fost oferiți bani în plus la salariuNume și prenume beneficiar cont, denumirea băncii, sucursala, adresa băncii, Iban, cod SWIFT/BIC, monedă cont.
Compensațiile la care consumatorii au dreptul, în urma anulării zborurilor sunt: 250 euro pentru toate zborurile de 1.500 kilometri sau mai puțin, 400 euro pentru toate zborurile intracomunitare de peste 1.500 kilometri și pentru toate zborurile cuprinse între 1.500 și 3.500 kilometri, respectiv 600 euro pentru toate celelalte zboruri. Dacă optează pentru vouchere TAROM valoarea compensației crește.