FOTO Prim pas lansat pentru construcția celui mai dificil lot la Autostrada Unirii. Acte trimise la validare

FOTO Prim pas lansat pentru construcția celui mai dificil lot la Autostrada Unirii. Acte trimise la validare
scris 1 nov 2024

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis spre validare, către Agenția Națională pentru Achiziții Publice, documentația pentru proiectarea și execuția lotului 2 B Grințieș-Pipirig (31,5 km), cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii -A8.

Este un proiect de o complexitate tehnică ridicată pentru că include lucrări majore de artă (tuneluri, viaducte, poduri și pasaje) și volume considerabile de lucrări de excavare și consolidări.

Urmărește-ne și pe Google News
ANUNȚ Când vor începe lucrările la un drum crucial pentru industria auto din România CITEȘTE ȘI ANUNȚ Când vor începe lucrările la un drum crucial pentru industria auto din România
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Lungimea pasajelor și a tunelurilor de pe acest lot este de aprox. 20 kilometri reprezentând aproape 70 % din lungimea întregului lot :
• 16 tuneluri
(cel mai lung, de 940 de metri)
• 60 de poduri și viaducte, două poduri având peste 1000 de metri lungime (cel mai lung fiind podul peste râul Bistrița și DN 15  -1275 metri)

FOTO Prim pas lansat pentru construcția celui mai dificil lot la Autostrada Unirii. Acte trimise la validare

Lotul 2 B care se desfășoară în județul Neamț include un nod rutier lângă Tulgheș (UAT Grințieș), conexiune cu lotul 2 A și o descărcare provizorie la Est, conexiune cu lotul 2 C (Pipirig-Vânători Neamț/Leghin) pentru a asigura funcționalitatea independentă.

ULTIMA ORĂ CFR Marfă își va declara falimentul și va opri activitatea imediat după operaționalizarea Carpatica Feroviar. Estimarea, până la 1 martie CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ CFR Marfă își va declara falimentul și va opri activitatea imediat după operaționalizarea Carpatica Feroviar. Estimarea, până la 1 martie

,,În criteriile de evaluare, am prevăzut acordarea unui punctaj pentru utilizarea BIM (Building Information Modelling) și am stabilit criterii pentru a încuraja incluziunea socială, respectiv angajarea persoanelor din județele Neamț, Harghita, Mureș, Iași, Bacău și Suceava”, a precizat directorul general al CNIR, Gabriel Budescu.

Durata de realizare este de 54 de luni, din care 14 luni etapa de proiectare și 40 de luni pentru execuție. Termenul limită pentru depunerea ofertelor în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) va fi stabilit după validarea ANAP.

EXCLUSIV Cifrele care arată cum domină Dacia Bigster segmentul C-SUV. Care sunt principalii concurenți CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Cifrele care arată cum domină Dacia Bigster segmentul C-SUV. Care sunt principalii concurenți

Secțiunea de munte Sărățeni-Pipirig de pe Autostrada ,,Unirii “-A 8 are o lungime de 116 kilometri și include patru loturi :

FOTO Prim pas lansat pentru construcția celui mai dificil lot la Autostrada Unirii. Acte trimise la validare

1.Lotul 1C Sărățeni-Joseni (32,4 km)
Publicat în SEAP. Termen pentru depunere ofertelor : 16.12. 2024

2. Lotul 1D Joseni-Ditrău (14,4 km)
Publicat în SEAP. Termen pentru depunerea ofertelor : 25.11.2024

FOTO Nicușor Dan anunță reparații la carosabilul din zona Piața Unirii. Modificări și în transportul public CITEȘTE ȘI FOTO Nicușor Dan anunță reparații la carosabilul din zona Piața Unirii. Modificări și în transportul public

3.Lotul 2A Ditrău-Grințieș (37,9 km)
Publicat în SEAP. Termen pentru depunerea ofertelor : 19.12.2024

FOTO Prim pas lansat pentru construcția celui mai dificil lot la Autostrada Unirii. Acte trimise la validare

4.Lotul 2B Grințieș-Pipirig (31,5 km)

viewscnt
Afla mai multe despre
autostrada unirii
drum