FOTO Premieră mondială: BMW România deschide primul service complet digital din rețeaua globală a mărcii

Auto/Transporturi   
FOTO Premieră mondială: BMW România deschide primul service complet digital din rețeaua globală a mărcii

BMW România a inaugurat în București - o premieră mondială pentru întreaga rețea globală a mărcii germane  - primul service complet digitalizat, în care clienții nu interacționează absolut deloc cu personalul și derulează întregul proces de reparație printr-o aplicație.

BMW România și unul dintre dealerii săi importanți au construit, printr-o investiție de jumătate de milion de euro, primul service digitalizat, care oferă clienților BMW o experiență în care interacțiunea cu angajații lipsește complet. Reprezentanța din România a BMW spune că proiectul face parte dintr-un proces mai amplu de deszvoltare a rețelei la nivel național.

Urmărește-ne și pe Google News

Conceptul BMW Digital Service Only este primul din lume care aduce în utilizarea zilnică a clienților serviciile accesate exclusiv digital, având rolul de proiect-pilot pentru restul rețelei BMW din lume.

Evenimente

3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
ANUNȚ Prima deschidere pe Autostrada Moldovei în 2025 CITEȘTE ȘI ANUNȚ Prima deschidere pe Autostrada Moldovei în 2025

BMW a inițiat încă din anii trecuți servicii digitale pentru clienții săi, în mai multe service-uri din țară, dar acum proiectul din București devine primul care oferă exclusiv astfel de servicii. Service-ul digitalizat include un proces complet, un spațiu de recepție optimizat și o parcare de 20 de locuri.

Clienții se pot programa, predau mașina, comunică cu service-ul, fac plata și recupereză mașina folosind doar instrumente digitale, fără a mai fi nevoie de interacțiunea directă cu un angajat al service-ului.

Primul avantaj este accesul 24 de ore din 24 la service, unde clientul se poate programa prin intermediul aplicației My BMW. Odată ajuns cu mașina în parcarea dedicată, va preda cheia printr-un seif automat. Pe parcursul diagnozei, clientul are acces la imagini video preluate de mecanic, prin intermediul Smart Video Communication. Ulterior, poate alege reparațiile pe care le solicită, pe baza unui deviz digitalizat.

FOTO Premieră mondială: BMW România deschide primul service complet digital din rețeaua globală a mărcii

Plata serviciilor se efectuează on-line, prin serviciul BMW Pay integrat în aplicația My BMW. La final, preluarea mașinii se face din nou cu flexibilitate maximă, independent de orele de program ale service-ului, cu preluarea cheii din același seif automat.

BMW Digital Service Only a fost deschis în fază de testare la începutul acestui an, având un spațiu de 400 m2 service mecanică BMW și MINI, 150 m2 magazie piese, 800 m2 curte și parcare (incluzând 20 de locuri exclusive, pentru primirea și predarea automobilelor). Noul service include 4 rampe de lucru, stand frâne, rampă geometrie, banc reparatii motoare, mașină dejantat și mașină echilibrat roți, presă hidraulică, echipamente diagnoză. Proiectul a creat în primă fază 10 locuri de muncă noi.

Obiectivul pentru primul an este un volum de 2000 de clienți, urmârind noi investiții și extinderea capacității de service începând cu anul 2026.

BMW Group România a susținut începând din 2019 investiții de peste un milion de euro în implementarea de servicii digitale pentru clienții din service, sumă la care se adaugă „câteva sute de mii de euro” investiții din partea rețelei, pentru asigurarea bunei funcționări a sistemelor.

EXCLUSIV INTERVIU Liviu Bălan, noul Head of Country sector automotive Continental România: Consolidăm poziția României la nivel global. Avem produse dezvoltate complet în România. Automobilul viitorului este aproape CITEȘTE ȘI EXCLUSIV INTERVIU Liviu Bălan, noul Head of Country sector automotive Continental România: Consolidăm poziția României la nivel global. Avem produse dezvoltate complet în România. Automobilul viitorului este aproape

Impactul acestor servicii este relevat de statistici. Potrivit BMW România, în ultimul an, cota de interacțiuni digitale cu clienții pentru programare și predarea mașinii s-a dublat și este cu 50% peste media din regiune. Zilnic, la nivelul rețelei de service BMW Group România, se realizează peste 65 de programări pe platformele on-line, se trimit peste 150 de mesaje Smart Video Communicaiton, se fac peste 20 de plăți BMW Pay și se înregistrează peste 70 de predări/primi de automobile prin sistemul de seif automat.

“Digital poate să însemne mai bine și mai simplu. Această idee a fost baza unei premiere absolute pentru rețeaua globală BMW.  O echipă motivată și deschiderea clienților noștri pentru noile tehnologii au creat oportunitatea să construim un proiect de pionierat”, a declarat Oliver Rademacher, Director General BMW Group România.

FOTO Premieră mondială: BMW România deschide primul service complet digital din rețeaua globală a mărcii
viewscnt
Afla mai multe despre
bmw romania
service digital bmw
aplicatie service auto