FOTO Piesă masivă instalată la pasajul principal pe Autostrada Bucureștiului. Cum se lucrează acum

FOTO Piesă masivă instalată la pasajul principal pe Autostrada Bucureștiului. Cum se lucrează acum
Profit.ro
Profit.ro
scris 13 mar 2024

A început montarea tablierului metalic aferent pasajului principal de la intersecția A0 cu A1, pe șantierul lotului 3 al Autostrăzii Bucureștiului, anunță autoritățile.

Operațiunea se desfășoară cu 2 macarale în tandem, prima deschidere a pasajului pe care se montează grinzile fiind cea de pe partea stânga a sensului de mers București - Pitești, iar la montarea acestora la deschiderea peste A1, în aproximativ 10-14 zile, va fi nevoie de devierea traficului pe bretele provizorii. 

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO Aeroportul din Istanbul folosește câini de terapie CITEȘTE ȘI VIDEO Aeroportul din Istanbul folosește câini de terapie

Lotul 3 al A0 Sud leagă DN6, în zona Bragadiru – Cornetu, până la A1, în zona localităților Ciorogârla – Dragomirești Vale (inclusiv nodul rutier dintre A0 și A1), și are o lungime de 18 km. 

FOTO Piesă masivă instalată la pasajul principal pe Autostrada Bucureștiului. Cum se lucrează acum

Noi imagini au fost prezentate recent și de pe șantierul Sud al Autostrăzii Bucureștiului, după ce autoritățile au mers într-o nouă inspecție neanunțată pentru a verifica evoluția lucrărilor, dar și pentru a presa și sprijini, totodată, antreprenorul în finalizarea acestui lot de autostradă. 

VIDEO Construim România

Concluziile inspecției sunt prezentate video mai jos

Luna trecută era transmis că, deși se observă o ușoară îmbunătățire a mobilizării antreprenorului în șantier, ritmul lucrărilor la Autostrada Bucureștiului încă nu este pe un trend ascendent in toate zonele șantierului Sud-Lotul 3.

Dispozitive ilegale descoperite în anumite SUV-uri BMW CITEȘTE ȘI Dispozitive ilegale descoperite în anumite SUV-uri BMW

 

FOTO Piesă masivă instalată la pasajul principal pe Autostrada Bucureștiului. Cum se lucrează acum

Anterior a fost relatat că Umbrărescu, care lucrează însă la alte secțiuni, și-a chemat muncitorii de Ziua Națională să lucreze, în continuare, pe șantierul Lotului 4 Nord al Autostrăzii Bucureștiului.

Mișcarea a fost repetată inclusiv de Ziua Unirii, pe 24 ianuarie.

FOTO Piesă masivă instalată la pasajul principal pe Autostrada Bucureștiului. Cum se lucrează acum

VIDEO Infrastructura Romania

Anterior a fost relatat că și pe șantierul Lotului 1 Sud al Autostrăzii Bucureștiului, între DN4 și DN5, se lucrează intens pentru a permite, așa cum antreprenorul și-a asumat, darea în trafic împreună cu Lotul 2 Sud a acestui tronson.

FOTO Autostrada Făgăraș – Sibiu: Au început forajele geotehnice CITEȘTE ȘI FOTO Autostrada Făgăraș – Sibiu: Au început forajele geotehnice

Anterior au fost lansate și ultimele pregătiri pentru deschiderea circulației pe cel de-al doilea lot din Autostrada Bucureștiului, lotul Sud, cu o lungime de 16 kilometri, cuprinsă între localitățile Jilava și Bragadiru.

Acum au fost lansate noi imagini de la fața locului

VIDEO Infrastructure Romania

Se va circula cel puțin între DN5 și DN6 la nivel de autostradă, fără a se mai tranzita actuala Centură a Capitalei, iar constructorul depune toate eforturile pentru deschiderea circulației până la intersecția cu DN4 Șoseaua Olteniței. 

Circulația pe Lotul 2 al Autostrăzii de Centură București Nord, între nodul rutier cu DN1 și nodul rutier cu A3, a fost deschisă recent.

Din cei 19 kilometri finalizați se va circula, momentan, pe aproximativ 10 kilometri, iar anul viitor, după asigurarea legăturii cu lotul 3, A0 Nord, circulația va fi posibilă, la profil de autostradă între DN1 și DN2, pe 21 de kilometri.

Miliardarul Charlie Munger, prietenul și partenerul de afaceri al lui Warren Buffett, a murit la vârsta de 99 de ani CITEȘTE ȘI Miliardarul Charlie Munger, prietenul și partenerul de afaceri al lui Warren Buffett, a murit la vârsta de 99 de ani

Lucrările efective la lotul 2 al A0 Nord au început în luna august 2022 și au fost finalizate cu 7 luni mai devreme față de termenul contractual.

Autostrada A0 Centura București

Segmentul Sud al autostrăzii A0 este împărțit în trei loturi, pentru care au fost anunțați câștigătorii licitațiilor în aprilie-mai 2019:

    Lotul 1, A2 - CF902 (Jilava), 16,9km, câștigător Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AȘ, preț 830.679.662,15 lei fără TVA. Contract semnat în Aug 2019
    Lotul 2, CF902 (Jilava) - DN6, 16,3km, câștigător Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AȘ, preț 750.849.942,12 lei fără TVA. Contract semnat
    Lotul 3, DN6 - A1, 17,97km, câștigător asocierea Aktor SĂ - Euro Construct Trading SRL, preț de 853.422.022,52 lei fără TVA, termen de execuție 42 de luni. Contract semnat. Contractul a fost preluat integral de Aktor SĂ.

Segmentul Nord al autostrăzii A0 este împărțit în patru loturi:

    Lotul 1, DJ601 - DN1 (Corbeanca), 17,5km, în execuție, câștigător: Impresa - Pizzarotti - Retter Project Management, preț: 815,08 milioane lei fără TVA. Durata: 12 luni pentru proiectare, 22 de luni pentru construcție. Contract semnat în septembrie 2023
    Lotul 2, DN1 (Corbeanca) - DN2 (Afumați), 19,0km, în execuție, câștigător: asocierea SĂ&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL, preț: 831.920.653,34 fără TVA, durata de proiectare: 12 luni, durata construcție: 22 luni. Contract semnat în mai 2021. 9,5km între DN1 și A3 deschiși în noiembrie 2023
    Lotul 3, DN2 (Afumați) - DN3 (Cernica), 8,6km, în execuție. Constructor selectat în noiembrie 2022: China Civil Engineering Construction Corporation, preț 397.996.117,63 lei fără TVA, durata de proiectare: 12 luni, durata de execuție: 18 luni. Contract semnat în martie 2023
    Lotul 4, DN3 (Cernica) - A2, 4,47km, câștigător Asocierea SĂ&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL, preț 312,6 milioane lei fără TVA, durata de proiectare: 12 luni, durata de execuție: 18 luni. Contract semnat în august 2020.

VEZI ȘI AICI VIDEO

viewscnt
Afla mai multe despre
dn1
a3
centura
a0