Începând de la 1 martie, 6 autobuze electrice circulă și pe linia 368, anunță primarul general Nicușor Dan.
Traseul deservește o parte importantă din cartierul Drumul Taberei – cu plecare de la Valea Oltului - și se îndreaptă către Academia Militară, Pod Eroilor și Parcul Cișmigiu, având ca punct de întoarcere Piața Romană.
Autobuzele electrice vin în completarea celor care circulă deja pe liniile 311, 330 și 335.
Recent a fost anunțat și că un număr de 24 de troleibuze noi Solaris se află în circulație de astăzi pe străzile din Capitală și înlocuiesc vechile mijloace de transport în comun..
15 dintre acestea circulă pe linia 93 și alte 9 pe linia 61.
CITEȘTE ȘI Wizz Air apelează la reduceriUrmătoarele troleibuze noi Trollino 12 m vor completa linia 61, până la înnoirea totală a flotei, fiind propusă spre modernizare și înlocuire și flota troleibuzelor care circulă pe linia 90.
Anterior, 15 troleibuze Solaris din cele 100 achiziționate de Primăria Municipiului București au fost puse în circulație pe străzile Capitalei.
Troleibuzele Solaris au o lungime de 12 metri, aer condiționat, rampă de acces pentru pasagerii cu mobilitate redusă, podea coborâtă, prize pentru încărcarea dispozitivelor mobile ale călătorilor, computer de gestiune management vehicul cu funcții GPS și comunicare online, sistem de informare audio-video și sisteme de numărare a călătorilor.
CITEȘTE ȘI Producător de trenuri de stat chinez, ținta primei anchete a Comisiei Europene privind subvențiile de stat străine neloialeTotodată, aceste troleibuze au o autonomie de 20 kilometri, având funcția de autobuz pe trasee neelectrificate, iar conectarea/deconectarea la/de la rețeaua electrificată se face autonom, din cabina șoferului, arată Nicușor Dan pe Facebook.
Pentru achiziția celor 100 de troleibuze, Primăria Municipiului București a obținut fonduri nerambursabile de la Administrația Fondului pentru Mediu.