FlixMobility GmbH, compania mamă a platformelor FlixBus și FlixTrain, a extins runda de finanțare serie F prin parteneriate cu Baillie Gifford, Luxor Capital Group, Odyssey 44, cât și alte investiții adiționale oferite prin fonduri și conturi administrate de BlackRock.
Capitalul atras va fi utilizat pentru a susține extinderea la nivel global, dar și pentru lansarea unui serviciu nou, FlixCar, o platformă de ride sharing care va completa serviciile existente FlixBus, FlixTrain și platforma FlixCharter.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Poziția de lider de piață în Statele Unite ale Americii este una dintre prioritățile FlixBus încă de la intrarea pe piață anul trecut, iar în 2020 compania își propune să aducă autocarele verzi în două noi piețe - America de Sud și Asia.
În 2018, FlixBus s-a extins în Statele Unite ale Americii, fiind prezent în 29 de țări. Compania lucrează cu mai mult de 300 companii de transport (autocare și tren) și a creat peste 10.000 de slujbe în industrie.
În 2018, a fost lansat FlixTrain, care a adus modelul FlixBus în industria feroviară din Germania. În 2019, compania a aplicat pentru a operara curse pe rețelele feroviarea fin Suedia și Franța, în pregătire pentru extinderea FlixTrain odată cu liberalizarea transportului feroviar din Europa.
Aproximativ 1.300 de angajați lucrează pentru FlixBus și FlixTrain în 19 birouri din 17 țări.