Numărul românilor care aleg să călătorească cu autocarul în străinătate este în creștere de la an la an, iar destinațiile preferate de pasagerii care au călătorit din România în lunile de vară (iunie-august) au fost Ungaria, Germania, Bulgaria, Austria și Franța, arată datele operatorului FlixBus, specializat în transporturi cu autocarul pe distanțe lungi.
Potrivit sursei citate, Budapesta este orașul care a atras cei mai mulți pasageri din România în această perioadă. Topul destinațiilor preferate de români este completat de Viena și Sofia.
Pentru toate aceste trei destinații sunt disponibile linii de noapte, iar în prezent, FlixBus oferă conexiuni directe din România către 15 țări, se arată într-un comunicat al companiei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pe de altă parte, țările din care au călătorit cei mai mulți europeni în România au fost: Ungaria, Germania, Bulgaria, Franța și Polonia.
„Scopul nostru este să oferim acces la servicii de mobilitate pentru ca toată lumea să poată călători. Ne bucurăm că autocarul devine prima opțiune de transport pentru călătoriile pe distanțe lungi pentru tot mai multe persoane. Pe lângă îmbunătățirea imaginii călătoriei cu autocarul, extinderea rețelei FlixBus urmărește și să conecteze cât mai multe orașe mici din Europa“, a declarat André Schwämmlein, CEO si co-fondator al FlixMobility.
Transportul cu autocarul pe distanțe lungi în Europa a înregistrat o creștere de 50% față de aceeasi perioadă din 2017, potrivit datelor furnizate de FlixBus, care se prezintă drept cel mai mare furnizor de mobilitate pe distanțe lungi de pe continent.
Mai mult, toate țările din rețeaua FlixBus au înregistrat o creștere a numărului de pasageri în ultimul an. Destinațiile favorite ale pasagerilor FlixBus la nivel european în vara anului 2018 au fost Berlin, Paris, Frankfurt, Viena, Amsterdam, Roma și Milano.
Rețelele FlixBus și FlixTrain operezează peste 300.000 de conexiuni zilnice în peste 2.000 de destinații. Mai mult de 100 de milioane de pasageri au călătorit cu FlixBus de când compania și-a început activitatea în 2013. Start-up-ul a fost lansat în Germania de către trei antreprenori tineri, Jochen Engert, André Schwämmlein și Daniel Krauss.