FlixBus, companie care deține cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa, a devenit profitabilă la nivel de grup în 2017, pentru prima dată de când a fost fondată în 2013. Anul trecut, FlixBus a deschis un birou la București care conectează capitala României de 100 de destinații directe în 12 țări europene.
În 2017, FlixBus a adăugat 6 noi piețe la rețeaua sa, compania fiind acum prezentă în 26 de țări și acoperind 200.000 de curse zilnice cu 1.400 de autocare de la 250 de parteneri.
Compania a transportat 40 de milioane de pasageri în Europa în 2017 în cea mai aglomerată perioadă din sezonul rece, între 22 decembrie și 7 ianuarie, 2,5 milioane de pasageri călătorind cu autocarele verzi de-a lungul continentului. 22 decembrie a fost cea mai aglomerată zi a perioadei de Crăciun.
În România, FlixBus a început activitatea la jumătatea anului 2016. Datorită destinațiilor către Europa de Vest, traficul de pasageri a fost de 10 ori mai mare comparativ cu 2016.
La finalul anului trecut, compania a anunțat că intenționează să se extindă în SUA.