Doi angajați BMW au avut o idee genială, care a generat anul trecut 39 de milioane de euro

Doi angajați BMW au avut o idee genială, care a generat anul trecut 39 de milioane de euro
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 24 feb 2020

BMW Group a reușit să câștige peste zeci de milioane de euro pe seama propunerilor unor angajați. Numai una dintre idei a generat mai mult de jumătate din bani, în 2019.

Din Bundestag, în lumea modei. INTERVIU Matei Ladea, SARTO: Cum se raportează bărbații din România la normele vestimentare CITEȘTE ȘI Din Bundestag, în lumea modei. INTERVIU Matei Ladea, SARTO: Cum se raportează bărbații din România la normele vestimentare
Urmărește-ne și pe Google News

Angajații BMW Group au adus îmbunătățiri în activitatea companiei care au generat, numai în 2019, un maxim istoric. "Peste 62 de milioane de euro în economii anuale din partea îmbunătățirilor propuse de angajații noștri este cea mai mare sumă obținută vreodată în urma programului BMW Group de management al ideilor. Peste 8.000 de idei pentru îmbunătățire au fost depuse în 2019", explică Ilka Horstmeier, membru al Consiliului de Administrație al BMW AG și responsabil pentru resurse umane, "iar mai mult de un sfert dintre aceste idei s-a implementat deja."

Ce așteptări avem de la anul fiscal 2020? CITEȘTE ȘI Ce așteptări avem de la anul fiscal 2020?

Îmbunătățirile sunt propuse de angajații BMW Group în cadrul unui program de management al ideilor.

Una dintre propuneri, cea mai eficientă din 2019, a fost cea depusă de doi angajați din München care s-a evidențiat în ceea ce privește reducerile de costuri. Împreună, cei doi au putut să crească eficiența funcțională a unității centrale de control electronic din fiecare automobil BMW actual cu economii potențiale de 39 de milioane de euro încă din primul an.

Dacia se află într-o situație “critică”: renunță la investiții, cu riscul de a pierde ajutorul de stat, și pune presiune pe angajați pentru “moderarea” salariilor CITEȘTE ȘI Dacia se află într-o situație “critică”: renunță la investiții, cu riscul de a pierde ajutorul de stat, și pune presiune pe angajați pentru “moderarea” salariilor

Potrivit BMW, compania a răsplătit dintotdeauna ideile remarcabile ale angajaților ei. Ceea ce este interesant pentru programul de management al ideilor este că se concentrează pe ideile din afara domeniului de activitate al angajaților. Angajații primesc un bonus dacă propunerea lor este implementată. Nivelul recompensei reflectă creativitatea și angajamentul ideii, nivelul de îmbunătățire a calității și cum este implementată din punct de vedere economic. Programul se derulează în 15 locații de pe glob ale BMW.

În total, după cum arată statistica BMW, anul trecut au fost înregistrate 8.017 idei ale angajaților, dintre care au fost implementate 27%. Sumele economisite cu ajutorul acestor propuneri s-au ridicat la 62,7 milioane euro, doar în primul an de aplicare.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw group
idei angajati bmw
economii bmw