Daimler, producătorul automobilelor Mercedes-Benz, adoptă tehnici de management din Silicon Valley pentru accelerarea proceselor decizionale și contracararea unor noi rivali precum Tesla Motors, relatează Reuters.
Directorul general al Daimler, Dieter Zetsche, elimită straturi întregi de birocrație și încurajează o abordare mai experimentată a noilor produse, scrie News.ro.
El a mai cerut unor 144 de angajați să vină cu idei noi de conducere, potrivit unor surse din companie.
Măsurile implică schimbări majore la Daimler, companie cunoscută pentru ieraerhia strictă și planificarea minuțioasă, și au loc după o călătorie afectuată în Silicon Valley de 100 de membri ai conducerii de top a grupului german vara trecută, când s-au întâlnit cu directori ai Apple, Google și Uber.
CITEȘTE ȘI Service-urile Dacia-Renault reziliază contractele cu Asirom: Folosește aceleași metode ca Astra și CarpaticaSchimbările vor fi urmărite cu atenție de companii ca BMW și Audi, producătorii auto tradiționali analizând cum să reacționeze la tehnologiile noi, inclusiv cele pentru conducere autonomă și vehicule electrice, care au transformat în rivali companii precum Google și Tesla.
Daimler, al cărui fondator a inventat automobilul modern în urmă cu 130 de ani, investește masiv în vehicule electrice, iar Zetsche a decis că, pentru a reuși, grupul are nevoie de reorganizare.