Renault Group a anunțat numirea unui nou director de marketing pentru Cluster South Eastern Europe, pentru mărcile Dacia și Renault, pe trei piețe: România, Republica Moldova și Bulgaria.
Mărcile Dacia și Renault vor avea un nou director de marketing, Nicolas Leitienne, pentru România și pentru celelalte două țări din vecinătate, Moldova și Bulgaria. Acesta îl înlocuiește pe Daniel Filip, care a fost numit director general Renault Ucraina.
Nicolas Leitienne are 44 de ani și vine de pe poziția de Head of Product & Pricing Department, pe regiunea Eurasia, din care face parte și România. Lucrează în Groupe Renault din anul 2000, având diferite funcții în vânzări (Director Regional și apoi Director Național de Vânzări în Franța ) și marketing (Manager de produs, Manager de proiect e-Commerce, Marketing Coodinator). În 2014 a fost numit Head of Product & Pricing Department pentru regiunea Asia-Pacific, iar din 2017 a fost mutat pe aceeași funcție în regiunea din care face parte România. Leitienne a absolvit EM Lyon Business School (Franța) și Universitatea din Birmingham (Marea Britanie).
„Sunt încântat să ajung în poziția de Director de Marketing Cluster SE Europe într-un moment foarte interesant pentru ambele mărci. Dacia este în plin proces de relansare a modelelor sale cele mai importante, chiar primul vehicul electric, iar Renault își continuă ofensiva de produse electrificate prin integrarea în gamă a primelor modele hibride. Toate acestea reprezintă o provocare pe care sunt pregătit să o duc la bun sfârșit, sprijinit de echipele extrem de competente și motivate pe care le-am găsit aici.” a declarat Nicolas Leitienne.