Dacia se pregătește să intre în Top 10 mărci înmatriculate în Germania. Creștere de peste 50%, pe fondul discounturilor generate de testele WLTP, în timp ce vânzările Tesla s-au prăbușit

Dacia se pregătește să intre în Top 10 mărci înmatriculate în Germania. Creștere de peste 50%, pe fondul discounturilor generate de testele WLTP, în timp ce vânzările Tesla s-au prăbușit
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 6 sep 2018

Dacia continuă să accelereze pe piața din Germania, fiind, după Seat, marca cu cea mai mare creștere în luna august, cele două mărci fiind, de altfel, singurele care au depășit 30 de procente avans în 2018. 

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Dacia se pregătește să intre în Top 10 mărci înmatriculate în Germania, având o creștere foarte mare, 52%, în luna august, a doua creștere după SEAT. După 8 luni, doar SEAT și Dacia au vânzări ce depășesc 30 de procente pe piața germană de autovehicule.

Urmărește-ne și pe Google News

În august, Dacia a înregistrat 9.838 de autoturisme, urcând la o cotă de 3,1% din piață, iar pe intervalul ianuarie - august a înregistrat 56.676 autoturisme, cu o cotă de 2,3% și o creștere de 30,4%.

Piața germană a cunoscut o creștere puternică în august, cu 24% mai multe autoturisme înmatriculate fașă de anul trecut, la un nivel de 316.405 unități. Pe întreg anul, au fost înmatriculate deja 2,4 milioane de autoturisme noi, cu 6,4% mai multe. Cu tot cu vehiculele comerciale, în G|ermania au fost înmatriculate de la începutul anului 2,9 milioane de vehicule noi.

Producția Dacia a urcat cu 4% în primele 8 luni ale anului. În august, luna de revizie, au fost produse doar 6.000 de mașini CITEȘTE ȘI Producția Dacia a urcat cu 4% în primele 8 luni ale anului. În august, luna de revizie, au fost produse doar 6.000 de mașini

Principalul motiv al creșterii este generat de ofertele pe care producătorii au fost obligați să le facă pentru a scăpa de stocuri, în perspectiva intrării în vigoare a standardelor de testare WLTP.

Una dintre mărcile care nu a beneficiat de această conjuctură este Tesla, aflată într-o cădere vertiginoasă a vânzărilor pe piața locală. Marca de mașini electrice are o scădere de 37 de procente de la începutul anului, cu doar 82 de vehicule vândute în luna august, mai puține cu 52% față de august 2017. Evoluția Tesla este influențată de timpul mare de așteptare, de incertitudinile privind livrările, de prețurile modificate și de faptul că două mărci germane și-au lansat propriile modele electrice premium.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia
vanzari germania
piata auto
tesla