Dacia Sandero a reușit să devină și în Germania lider al pieței, pe clasa B, în segmentul clienților persoane fizice, în iulie, în contextul în care Germania a traversat o lună de declin al înmatriculărilor de autoturisme.
Daci Sandero a reușit să puncteze și în Germania, în luna iulie, chiar dacă cea mai mare piață auto din Europa trece prin momente dificile, din cauza modificărilor legislative. Dacia Sandero a înmatriculat 2.226 unități, în iulie, din care 2.096 au fost reprezentate de clienți privați, fiind totodată și a cincea cel mai vândut autoturism din Germania. De altfel, și pe piața europeană Sandero a urcat după mai multe luni de absență în top 3.
Modelul produs în Maroc și la Pitești a înregistrat o creștere de 19,2% în acest an, în Germania, cu un total de 10.346 de unități înmatriculate.
Dacia are o problemă semnificativă pe segmentele de companii, unde nu reușește să intre, din cauza rigidității politicii de prețuri privind discounturile. Altfel spus, prețurile mici ale modelelor nu permit discounturile pe care orice companie le dorește la achiziția unei flote.
Dacia Sandero este cea mai ieftină mașină nouă din Germania, la acest moment, cu un preț de 8.690 de euro, pentru echiparea entry.
Piața auto din Germania a scăzut cu aproape 14 procente în iulie, ajungând la un volum de 236.393 de autoturisme înmatriculate. În total, cu tot cu vehiculele comerciale, au fost înmatriculate 294.670 de unități. Dacia, cu toate modelele sale, 4.629 de autoturisme, în scădere cu aproape 10 procente față de anul trecut. După 7 luni, Dacia a cumulat 21.699 de autoturisme înmatriculate pe piața germană, cu numai 1,3% mai multe decât anul trecut.