O nouă decizie strategică luată de Dacia pe piața din Franța atrage atenția asupra intențiilor producătorului de la Mioveni de a crește nivelul de încredere în rândul clienților. Programul Zen, lansat de Dacia, crește durata garanției până la șapte ani.
Dacia lansează garanția extinsă de șapte ani, pe piața din Franța, pentru clienții care contractează pachetele de întreținere Essential și Essential+. Practic, programul permite extinderea perioadei de garanție de la 3 ani, cât este în prezent, cu câte un an sau 30.000 km, până la șapte ani sau 150.000 de kilometri. Condițiile de aplicare sunt simple: să fie finalizată garanția de 3 ani, inițială, să aibă o vechime mai mică de șase ani și mai puțin de 120.000 km.
De asemenea, garanția extinsă nu acoperă sistemul multimedia, oglinzile electrice și componentele de dezghețare, după cum precizează compania.
În România, Dacia a lansat un program asemănător, numit Extenso, care permite extinderea garanției până la cinci ani sau 200.000 de kilometri, program care poate fi contractat la achiziție sau în primul an de utilizare a mașinii. Pentru a putea beneficia de garanția extinsă, clienții trebuie să plătească între 155 și 620 de euro, pentru un Duster 2, în funcție de durata dorită, între 140 și 248 euro, pentru un Spring, și între 197 și 1145 euro, pentru un Jogger, inclusiv Hybrid. Cei doi ani suplimentari de garanție intră în vigoare la trecerea primilor trei ani de garanție conform facturii inițiale.
Garanția extinsă a Dacia, care ajunge până la șapte ani în Franța, este una dintre cele mai mari din industria auto, însă este depășită în unele cazuri, de unele mărci asiatice.
Cu garanția extinsă, Dacia urmărește creșterea prezenței în service și creșterea valorii de revânzare a mașinilor, inclusiv cu ajutorul unui istoric de service garantat.