Dacia are un nou vicepreședinte pentru comunicare, Xiaoyan Hua-Schwab, fosta vicepreședintă a mărcii DS pentru comunicare, evenimente și social media.
Reorganizarea mărcii Dacia, împreună cu Lada, într-o nouă unitate de business aduce și noi șefi la marca românească. Din păcate, nu putem vorbi despre români în posturi cheie, însă putem confirma că sunt recrutate persoane cu experiență în industria auto europeană. Pentru postul de șef la comunicare, Renault a numit-o pe Xiaoyan Hua-Schwab, care lucrează de peste 15 ani în industria auto. În ultimii șapte ani s-a ocupat la DS Automobiles de comunicare și social media, adică exact jobul pe care l-a primit acum la Dacia. De altfel, Xiaoyan Hua-Schwab a lucrat mai bine de 10 ani pentru PSA Group pe posturi de comunicare și marketing.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Xiaoyan Hua-Schwab îi va raporta direct lui Christian Stein, vicepreședinte de Comunicare a brandurilor, la nivelul Renault Group.
Xiaoyan Hua-Schwab
Echipa de comunicare a mărcii mai cuprinde pe Orianne Tamburini, responsabilă cu comunicarea externă și relația cu presa, care s-a ocupat de comunicarea Dacia încă din perioada în care echipele erau comune cu cele ale Renault, și pe Kalina Iordanova, responsabilă cu comunicarea pentru comunicarea internațională și internă pentru ambele mărci, Dacia și Lada.
Misiunea lui Xiaoyan Jua-Schwab la Dacia este una complicată: să definească și să dezvolte strategia de comunicare în acord cu planul strategic al mărcii, prezentat în ianuarie 2021”. Concret, Renault precizează că mărcile Dacia și Lada au „ambiții de creștere bazate pe produse puternice, penetrarea de noi piețe și un brandin mai puternic, mai modern.”
Luna aceasta, începând din 17 iunie, Dacia dă startul schimbării imaginii de brand, care presupune o serie de schimbări estetice și de comunicare, inclusiv de înlocuire a logo-ului. Acesta va ajjunge și pe mașini, odată cu lansările pregătite pentru anul viitor. De asemenea, tot luna aceasta, Dacia va lansa face-liftul SUV-ului Duster.