Un plus de flexibilitate, varietate de modele, costuri totale mai mici si cost unic, fix (abonament), sunt câteva dintre trăsăturile unui nou produs de mobilitate lansat pe piața din România de Bavaria Mobility, firmă specializată în rent-a-car premium, parte a grupului de firme Automobile Bavaria.
„Noul nostru produs de mobilitate se numește BMW xChange, și, după cum îi sugerează și numele, permite clienților să schimbe mai multe mașini pe durata unui an, având un cost fix”, a declarat Rodion Pop, director general Bavaria Mobility.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Serviciul BMW xChange este propus în patru pachete: Mobility, Explorer, Premium și Exclusive. Clienții pot trece oricând la un abonament de categorie superioară sau inferioară. Un client poate conduce într-un an mai multe modele BMW și MINI, în funcție de preferințe, sezon sau nevoi.
Pentru fiecare dintre cele patru abonamente există și opțiunea „prepay”, prin intermediul căreia clienții pot achita în avans zile de închiriere (minimum 30 zile), la un preț mult mai avantajos față de închirierile repetate pe termen scurt. Toate acestea cu o valabilitate de un an de zile.
„Cu serviciul prepay ne adresăm celor care închiriază frecvent în condiții de short-term, adică în special celor care călătoresc în interes de afaceri, expați, project manageri”, a explicat Andy Vasilescu, director vânzări Bavaria Mobility.
Bavaria Mobility este parte din grupul de firme Automobile Bavaria, deținut de omul de afaceri Michael Schmidt, așa că întreg ecosistemul de servicii auto poate funcționa armonios pentru fiecare client și mașină în parte: de la ofertare, vânzare/închiriere, service, trade in și mai apoi comercializare pe piața second hand.
Bavaria Mobility este specializată în închirieri auto, mai concret închirieri BMW și închirieri MINI. Componenta de închirieri auto pe termen lung este de bază pentru Bavaria Mobility, dar cererea din piață pentru mai multă flexibilitate a dus la apariția serviciului BMW xChange, adică abonamentul de mobilitate, disponibil și prepay.
„Credem că acest model de business va prinde foarte bine, mai ales în contextul actual, când clienții nu sunt neapărat deschiși la angajamente pe termen lung, cum ar fi leasing-ul operațional, din cauza situației economice incerte. Contractele au o durată mai scurtă la noi, iar clienții pot schimba mașinile pe durata contractului și pot utiliza cele mai noi modele”, a declarat Rodion Pop, director general Bavaria Mobility.
Față de serviciile de rent a car clasice, soluția BMW xChange de la Bavaria Mobility prespune flexibilitate mai mare, varietate de modele în baza unui singur cost fix, avans 0 (zero), fără costuri analiză dosar. Totodată, toate costurile aferente utilizării mașinii sunt incluse (mentenanță, asigurări, anvelope de iarnă (plus hotel de anvelope și înlocuire sezonieră), taxe și impozite, mașină la schimb, parcare în aeroportul Otopeni Henri Coandă (plus transfer la terminal), etc...
Pentru mai multe detalii accesați siteul xchange.bavariamobility.ro