Consumer Reports: Mai mulți proprietari Tesla Model X se plâng că mașina are defecte de construcție

Consumer Reports: Mai mulți proprietari Tesla Model X se plâng că mașina are defecte de construcție
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 20 apr 2016

Tesla Model X, SUV-ul lansat în toamnă de producătorul de automobile electrice Tesla, are o serie de probleme de construcție, potrivit unui articol publicat marți în versiunea online a Consumer Reports, care citează mai mulți proprietari ai mașinii. Ca urmare a raportului, acțiunile Tesla au închis, marți, în scădere cu 2,6%, după ce pe parcursul ședinței au coborât cu până la 4,6%.

"Deși am observat unele probleme cu primele mașini Model X, acestea nu sunt raspândite și lucrăm cu fiecare proprietar în parte pentru a remedia rapid orice problemă", a declarat miercuri un purtător de cuvânt al Tesla, ca răspuns la raportul Consumer Reports.

Urmărește-ne și pe Google News

Problemele amintite de proprietari sunt diverse, fiind legate de uși, scaune, vopsea sau  design.

Acțiunile Mitsubishi s-au prăbușit cu peste 15%, pe fondul informațiilor privind manipularea testelor de consum CITEȘTE ȘI Acțiunile Mitsubishi s-au prăbușit cu peste 15%, pe fondul informațiilor privind manipularea testelor de consum

În octombrie 2015, după ce a chestionat peste 1.400 de proprietari de Tesla Model S, primul model al companiei, Consumer Reports a semnalat, printre altele, probleme de fiabilitate ale trenului de rulare, echipamentului electric, celui de încărcare a bateriilor și consolei centrale.

Luna aceasta, Tesla a anunțat că rechemă în service toate cele 2.700 de mașini Model X fabricate până pe 26 martie, din cauza unor probleme legate de scaune. Producătorul auto a afirmat că nu există informații legate de accidente, dar un test realizat recent a scos la iveală faptul că al treila rând de scaune al SUV-urilor Model X s-ar putea desprinde în cazul unui accident, ceea ce reprezintă un risc pentru pasageri. Scaunele sunt produse de un furnizor extern.

Totodată, în noiembrie 2015, Tesla a chemat în service toate autovehiculele Model S, primul model al companiei, livrate până la jumătatea lunii respective, din cauza unor probleme legate de centura de siguranță.

Compania a înregistrat, anul trecut, o pierdere netă de 889 milioane de dolari anul trecut, de aproximativ două ori mai mare decât în 2014, când a raportat un rezultat negativ de 294 milioane de dolari. În ultimul trimestru, a consemnat o pierdere de 320 de milioane de dolari, față de 107 milioane de dolari în perioada similară a anului precedent, în contextul în care a investit masiv pentru dezvoltarea noilor modele, Model X și Model 3.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
tesla
model x
model s
masina electrica
actiuni
consumer reports