Companiile aeriene interesate să ocupe locurile de la clasa business au început să facă oferte speciale firmelor din energie și divertisment în perioada pandemiei, care trebuie în continuare să își ducă angajații în locuri îndepărtate, transmite Reuters.
Majoritatea companiilor au redus cheltuielile cu călătoriile de afaceri, ceea ce privează companiile de o sursă importantă de venituri. Traficul la clasa business este în continuare cu 85% sub nivelul de dinaintea crizei, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Însă, în timp ce companiile din turism se așteaptă ca noile vaccinuri anti-COVID-19 să relanseze afacerile în viitor, sectoare precum evenimentele sportive, streaming-ul și crearea de conținut sunt o rară gură de oxigen pentru companiile aeriene.
Compania aeriană United Airlines a introdus în această toamnă o serie de facilități speciale precum acces nonstop la un birou de asistență pentru echipele de producție, actorii, directorii de companii și alți pasageri care călătoresc în continuare. Aceasta în condițiile în care activitățile în unele mari centre de producție din industria divertismentului, cum este Vancouver, Canada, începe să revină la nivelul de dinaintea pandemiei.
Companiile aeriene utilizează o strategie similară cu alte industrii, cum este cea de petrol și gaze.
Pentru a ajuta companiile să facă față unor provocări logistice precum carantina, compania American Airlines Group Inc permite clienților din sectorul energiei să cumpere doar bilete dus din SUA către câmpurile petrolifere din străinătate, în loc să cumpere obligatoriu bilete dus-întors, spune directorul de vânzări de la American Airlines, Hank Benedetti.
Oferirea de servicii de călătorie personalizate vizează refacerea cererii afectate de coronavirus pe baza unei abordări care variază de la un sector la altul, în loc să aștepte o revenire a încrederii și a Produsului Intern Brut, care de obicei dictează cererea pentru bilete la clasa business.
Clienții corporate sunt vitali pentru companiile aeriene grație cererilor lor pentru programe de tip frequent flyer și apetitului pentru călătorii la clasa business, care aduc transportatorilor marje de profit mai mari. Potrivit datelor Asociației Internaționale de Transportat Aerian (IATA), călătorii la clasa business reprezintă doar 5% din totalul traficului internațional de pasageri însă generează 30% din veniturile de pe rutele internaționale.