Cinci români vor primi până la finalul acestui an, de la importatorul local, cel mai nou model Ferrari - 488 GTB, o mașină al cărei preț începe de la 175.000 euro (plus TVA) și care atinge o viteză maximă de 330 km/h.
Compania Forza Rossa, reprezentantul oficial Ferrari în România, a lansat oficial luni, la Palatul Parlamentului, modelul 488 GTB, iar comenzile pentru noul model acoperă deja cota alocată de producător pentru România pentru anul 2015 și parțial pentru anul 2016, a precizat Andreea Mihai, director de vânzări la Forza Rossa.
"Până la finalul anului vom livra cinci automobile, iar primul a fost deja livrat înainte de lansarea oficială", a declarat pentru Agerpres directorul de vânzări al companiei Forza Rossa.
Modelul 488 GTB deschide un nou capitol în istoria motoarelor de 8 cilindri, marca Ferrari, la 40 de ani de la prezentarea primului său motor V8, amplasat pe puntea spate a modelului 308 GTB. Noul Ferrari 488 GTB aduce performanțele specifice unei mașini de circuit pe șosele, pentru aceia dintre conducătorii auto care conduc din plăcere.
"Ferrari 488 GTB e o mașină fascinantă, cu un habitaclu extrem de confortabil, dar și cu un exterior futurist, modelul îmbinând așa cum ne-am obișnuit, tehnologia de ultima generație cu design-ul exclusivist. De aceea mașina se adresează, cum spun francezii, 'pour le conaisseurs'', a afirmat președintele Forza Rossa Holding, Ion Bazac.
Design-ul aerodinamic poartă amprenta Ferrari Styling Centre: linii curate și prize de aer generoase, în capotă și aripi spate, dau notă aparte modelului Ferrari 488GTB și duc mai departe linia îndrăzneață a modelului inițial, 308 GTB. Interiorul a fost și el redesenat, pe măsură așteptărilor celor mai pretențioși dintre cei pretențioși: rezultatul e păstrarea unui habitaclu sportiv fără a face nici cel mai mic rabat asupra confortului specific doar unei mașini, unice, cu adevărat de lux.
Elementele de design exterior - partea frontală, dominată de spoiler-ul dublu, accentuat de așa numitul 'aero pillar' - amplasat central, de inspirație tot din Formulă 1, împreună cu Motorul V8 de 3.902 centimetri cubi dotat cu două turbocompresoare, generează un cuplu cu 41 % mai mare și un consum de combustibil cu 13% mai mic față de predecesorul său, Ferrari Italia 458.
În prezent, V8-ul de 3.902 cc devine cel mai performant motor Ferrari cu zero întârziere la accelerare și un sunet de excepție, seducător. Modelul Ferrari 488 GTB oferă performanțe incredibile, în condiții de manevrabilitate excelente: 670 CP la 8.000 rpm, cu o putere specifică de 172 CP/litru, încă un record pentru un Ferrari de stradă; un cuplu maxim de 760 Nm în viteza a șaptea și un timp de răspuns de doar 0,8 secunde la 2.000 rpm în viteza a treia. În același timp, 488 GTB accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3 secunde și de la 0 la 200 de km/h în doar 8,3 secunde.
"488 GTB este supranumită ''mașina pe care banii nu o pot cumpăra'. Clienții săi trebuie să aibă 'răbdarea unui sfânt' pentru a se putea bucura de acest supercar, dar merită pentru că descoperă putere extremă pentru senzații de condus extreme", a spus Marinel Burduja, președintele Board-ului Forza Rossa Financial Services IFN.
Sursa: Agerpres
Forza Rossa Holding este un grup românesc care activează pe piața automobilelor sport și de lux din regiune, fiind reprezentantul oficial și exclusiv al mărcilor Ferrari și Lotus. Grupul deține, de asemenea, Ferrari Store București, unul din cele mai mari magazine oficiale ale mărcii Ferrari în Europa, cu o bogată paletă de accesorii, îmbrăcăminte și obiecte din colecțiile oficiale Ferrari Lifestyle sau Fan precum și compania de servicii financiare Forza Rossa Financial Services IFN.