Chevrolet Bolt revine pe piața americană de mașini electrice cu versiunea 2026 care are un preț incredibil, dacă ne raportăm la prețurile din Europa, unde puține mașini au în acest moment valori afișate sub 30.000 de euro. Bolt, care a dus greul tranziției la propulsia electrică pentru brandul Chevrolet, va avea un preț de 29.900 de dolari, adică exact 26.000 de euro. Mai mult, compania a anunțat o altă versiune mai ieftină, cu circa 1.000 de dolari, pentru anul viitor.
Chevrolet Bolt 2026 nu va fi o nouă generație, ci va fi o ediție limitată, destinată exact scopului declarat, acela de a putea vinde o mașină electrică accesibilă într-un moment în care nu mai există subvenții guvernamentale.

În același timp, este un bun exemplu despre cum se poate adapta industria auto pentru a oferi mașini electrice accesibile, cu ajutorul celor mai noi tehnologii.
„Chevrolet Bolt a fost primul vehicul electric accesibil din industrie, cu autonomie lungă, destinat pieței de masă, și s-a impus printre cele mai fidele baze de clienți ai GM datorită prețului, versatilității și caracterului său practic”, au anunțat cei de la Chevrolet.
„După încheierea producției, am primit feedback-ul clienților noștri și interesul lor pentru acest produs. De aceea Bolt revine la cererea publicului și mai bun ca niciodată pentru o perioadă limitată.”
Chevrolet Bolt a ieșit din producție în 2023, el fiind un model costisitor la acel moment, din cauza platformei mai vechi. Pentru a fi relansat, a fost realizată o actualizare profundă a tehnologiei cu care este echipat, începând cu bateria, motorul electric, platforma electronică, dar și alte sisteme ale mașinii.
Reprezentanții Chevrolet spun că au fost modificate sau înlocuite mai mult de jumătate dintre componente, iar decizia de a nu modifica întreaga mașină a generat economii „de miliarde”.

Una dintre principalele modificări este cea la nivelul bateriei, unde a fost preferată tehnologia LFP, mai ieftină și mai sigură, fără să existe o modificare de esență a autonomiei, care ajunge la 400 km. În schimb, s-a obținut o viteză de încărcare mult mai mare, 150 kW, dublă față de versiunea veche.
Printre noutăți se numără însă și portul de încărcare NACS, portul dezvoltat de Tesla și care permite încărcarea în toate rețelele acestei mărci. Acesta va genera și probleme, pentru că șoferii vor avea nevoie de adaptor pentru a încărca în stațiile CCS.
Și la interior vor fi introduse schimbări mari, începând cu display-ul de 11,3 inchi și cel pentru instrumentarul de bord, bazate pe software Google.