Modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Jilava - Giurgiu - Nord Frontieră (Lot 1) va costa aproape 459 de milioane de lei (fără TVA), potrivit Companiei Naționale de Căi Ferate "CFR" SA, care a anunțat lansat licitația pentru achiziția serviciilor de proiectare și execuție lucrări aferente acestui obiectiv.
Astfel, obiectivul "Modernizarea liniei CF București Nord -Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: Redeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana" prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare, între Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), de la km 18+180 (capătul Y al stației Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al stației Comana) și o serie de poduri de cale ferată, scrie Agerpres.
Se vor executa lucrări la pod CF km 23+607 peste râul Argeș (între Haltele Vidra și Grădiștea), pod km 18+265 peste râul Sabăr, pod km 18+402 peste râul Sabăr și pod km 28+375 peste râul Neajlov.
Valoarea totală estimată a contractului este de 458.962.965,47 lei (fără TVA), iar sursa de finanțare este asigurată din fonduri externe nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 - 2020, parte integrantă a Programului Operațional Infrastructura Mare (POIM).
Conform CFR SA, termenul pentru proiectare este de șase luni, pentru execuția lucrărilor este de 24 luni, iar perioada de garanție a obiectivului este de 60 de luni.