CFR reintroduce, după 19 ani, trenurile București Nord - Giurgiu.
Călătoria va dura 130 de minute pe traseul București Nord - București Progresu - Giurgiu, arată Hotnews.
Între Gara de Nord și Giurgiu, viteza medie va fi de 43 km/h, iar între București Progresu și Giurgiu, viteza medie va fi de 46 km/h. Mai sunt zone unde este de lucru, există și restricții de viteză, iar pe linia directă nu vor circula trenuri cu locomotivă și vagoane, ci doar automotoare, din cauză că terenul este slăbit în zona Daia, la 8 km de Giurgiu.
Unul dintre cele mai lente trenuri internaționale din Europa este București - Ruse, peste trei ore pe 132 km cu un automotor Desiro între octombrie și iunie. Vara circulă vagoane bulgărești (către Varna și Sofia) și un vagon turcesc (spre Istanbul). Și în anii următori, trenurile internaționale spre Bulgaria vor circula tot prin Videle.
Linia 102 București Nord - București Progresu - Giurgiu nu a fost niciodată una rapidă. Spre exemplu, în 2002, cu trei ani înainte ca podul să cadă, trenurile București - Giurgiu făceau fără oprire între 90 și 98 de minute. Trenurile București Progresu - Giurgiu, care opreau în toate cele 12 stații de pe traseu, făceau peste 90 de minute.