CFR Marfă a încheiat anul 2022 cu o creștere a cifrei de afaceri cu aproximativ 34% față de anul 2021 și o recuperare de 2,2% din cota de piață pierdută în anii anteriori în fața competitorilor privați.
Conform datelor preliminate, CFR Marfă a consemnat în 2022 o redresare a activității după perioada dificilă pe care a reprezentat-o pentru întreaga economie pandemia de coronavirus, astfel încât pierderile prognozate la începutul anului au fost mai mici cu 62%, iar rezultatul operațional la sfârșitul anului se anunță a fi unul pozitiv, se menționează într-un comunicat al societății, scrie Agerpres.
"Rezultatele indicate de execuția bugetară au fost obținute într-un mediu economic complicat, marcat de o inflație puternică (estimată la aproximativ 16%), costuri semnificativ mai mari la combustibili și energie electrică, respectiv de o piață a forței de muncă foarte dinamică, pe care CFR Marfă a reușit să își mențină constant numărul de salariați. De asemenea, proiectul BVB (bugetul de venituri și cheltuieli, n.r.) pe anul 2023 aflat pe circuitul de avizare este unul optimist, prognozând încheierea anului în curs pe profit", subliniază reprezentanții CFR Marfă.