Matthias Mueller, CEO-ul Volkswagen, spune că diferențele dintre testele de mediu și emisiile în condiții reale de trafic trebuie să dispară, iar pentru atingerea acestui obiectiv este nevoie de modificarea testelor antipoluare, dar și de efortul companiilor auto, transmite Bloomberg.
“Discrepanțele, prezente în toată industria, dintre testele oficiale și emisiile reale nu mai pot fi tolerate. Noi, industria, trebuie să pășim pe un drum nou“, a spus Mueller.
Grupul Volksawgen este implicat într-un scandal legat de falsificarea testelor de mediu. Producătorul german a recunoscut că a instalat dispozitive care maschează nivelul emisiilor pe aproximativ 11 milioane de mașini la nivel mondial în ultimii cel puțin 7 ani, inclusiv în Europa.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Testele efectuate ca urmare a problemelor de la VW au scos la iveală faptul că modelele diesel ale multor producători auto, printre care Renault, Nissan, Hyundai, Citroen, Fiat și Volvo, depășesc nivelul emisiilor poluante impus de standardele de mediu atunci când sunt testate în condiții mai apropiate de cele reale.
Luna aceasta, autoritățile franceze au anunțat că au efectuat teste privind nivelul emisiilor poluante la 11 producători auto, iar acestea au arătat că niciun alt producător, în afară de Volkswagen, nu are dispozitive de manipulare a rezulatelor. Pe de altă parte, testele au relevat că mai multe modele de autovehicule, inclusiv ale Renault, depășesc nivelul admis de poluare.