Calcule la Boeing după două accidente grave: Recâștigarea încrederii clienților va dura

Calcule la Boeing după două accidente grave: Recâștigarea încrederii clienților va dura
scris 17 iun 2019

Președintele și directorul general al Boeing, Dennis Muilenburg, consideră că grupul a făcut o greșeală atunci când a instalat un sistem de avertizare defect în cabina avioanelor 737 MAX și a anticipat că procesul de recâștigare a clienților va dura, în urma celor două accidente fatale, transmite Reuters.

Criza de la Boeing, cel mai mare producător de avioane din lume, a fost provocată de accidentul recent din Etiopia și de prăbușirea unui avion  al companiei Lion Air în Indonezia, în octombrie anul trecut, în care toți cei 189 de oameni aflați la bord și-au pierdut viața.

Urmărește-ne și pe Google News

Muilenburg a spus că Boeing nu a reușit să comunice clar cu autoritățile de reglementare și clienții, dar a apărat sofware-ul de control al direcției botului avionului, aflat în centrul investigațiilor deschise în urma celor două accidente care au dus la consemnarea la sol a aeronavelor 737 MAX la nivel mondial, aarată news.ro.

FOTO Un vatman de la STB a aruncat cu suc într-un călător care îi reproșase că nu pornește ventilația CITEȘTE ȘI FOTO Un vatman de la STB a aruncat cu suc într-un călător care îi reproșase că nu pornește ventilația

Muilenburg a recunoscut greșeala Boeing, de a comunica autorităților de reglementare și clienților faptul că o lumină de avertizare din cabină era defectă. Acesta a precizat că defectul face parte din investigația autorităților de reglementare.

Șeful Boeing a mai spus că opiniile autorităților de reglementare referitoare la momentul în care avionul MAX va putea să redevină operațional sunt tot mai convergente.

Muilenburg anticipează că MAX va reveni în serviciu în acest an și a arătat că 90% dintre clienți au participat la ședințe de simulare cu suftul actualizat MCAS. Boeing lucrează cu autoritățile de reglementare pentru obținerea în curând a autorizației de zbor.

Boeing a anunțat că a urmat proceduri de proiectare tehnică consacrate, la proiectarea 737 MAX. Întrebat de ce aceste proceduri nu au descoperit minusurile softului de control MCAS și ale arhitecturii seonzorului, Muilenburg a spus că în mod clar pot fi făcute îmbunătățiri.

FOTO Volvo și Uber au prezentat noul model de vehicul autonom. Uber va testa livrarea de mâncare cu drona CITEȘTE ȘI FOTO Volvo și Uber au prezentat noul model de vehicul autonom. Uber va testa livrarea de mâncare cu drona

Declarațiile lui Muilenburg, făcute în ajunul salonului aeronautic de la Paris, scot în evidență eforturile Boeing de a adopta un ton diferit față de cel adoptat imediat după prăbușirea avionului companiei Lion Air, în octombrie anul trecut, când a ridicat întrebări legate de pilot și lucrările de mentenanță.

Muilenburg a declarat că Boeing se așteaptă la unele comenzi la acest salon de aeronautică, pentru avioane mari, dar că principala sa atenție la ediția din acest an va fi siguranța.

Acesta a anticipat o piață de 8.700 de miliarde de dolari pentru produsele și serviciile Boeing, peste 10 ani, în creștere de la 8.100 de miliarde de dolari anul trecut, anticipând că lumea va avea nevoie de 44.000 de avioane comerciale în următorii 20 de ani, în creștere de la 43.000 de aparate , estimate anul trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
boeing
avioane