Este un nou eșec în cel mai important program de aeronave widebody al companiei americane, transmite Reuters.
Întârzierea extinde problemele care au generat deja costuri de peste 15 miliarde de dolari și oferă un avantaj competitiv rivalului Airbus, al cărui model A350 domină piața zborurilor internaționale, scrie News.ro.
Directorul general Kelly Ortberg a recunoscut că procesul de certificare este ”mult în urmă”, deși au fost efectuate peste 4.000 de ore de zbor de testare, dublu față de un program tipic.
Pierderile includ penalități pentru clienții care au primit aeronavele cu întârziere, iar analiștii se tem de noi surprize financiare.
Acțiunile Boeing au scăzut cu 4% după anunț, în timp ce compania încearcă să stabilizeze producția și să îmbunătățească calitatea pe liniile 737 și 787.
Deși rezultatele trimestriale au arătat venituri de 23,27 miliarde de dolari, peste estimări, Boeing a raportat o pierdere ajustată de 7,47 dolari pe acțiune, semn că problemele structurale continuă să apese asupra gigantului aerospațial.













