Vânzările BMW Group au înregistrat un nou record în 2023, la finalul unui an care a fost departe de ceea ce se preconiza în luna ianuarie. Vânzările de vehicule complet electrice ale grupului au crescut de zece ori mai mult decât celelalte tipuri de motorizări.
BMW Group a livrat în 2023 un total de 2.555.341 de vehicule BMW, MINI și Rolls-Royce, cu o creștere de +6,5%, atingând astfel un nou maxim istoric al vânzărilor. Mărcile BMW, Rolls-Royce și BMW Motorrad au raportat, de asemenea, noi recorduri în anul care s-a încheiat. În ultimul trimestru al anului, vânzările BMW Group au urcat la 718.778 de unități, în creștere cu +10,3% față de anul precedent.
Livrările de automobile electrice au crescut de asemenea în 2023, cu un procente de 74%, ajungând la 376.183 de unități, adică aproximativ 15% din totalul vânzărilor. În trimestrul 4, BMW Group a livrat 129.316 vehicule complet electrice (+47,7%).
Marca BMW a încheiat anul pe prima poziție în clasamentul mărcilor premium, la nivel global, cu un total de 2,25 milioane de vehicule vândute, cu 7,3% mai multe decât în 2022. Volumul este de asemenea un record pentru marcă. Pe segmentul electric, marca BMW a vândut 330.596 de unități (+92,2%), din care 113.458 de unități (+55,4%) au fost vândute în ultimul trimestru.
Marca MINI a vândut un total de 295.474 de vehicule (+0,9%) anul trecut, din care modelele complet electrice au crescut cu 3,5%, până la 45.261 de unități.
Europa a redevenit cea mai mare piață a grupului, cu 942.805 vehicule vândute, cu o creștere de 7,5%, în timp ce China s-a situat pe locul al doilea, cu 824.932 unități (+9,4%). În SUA , grupul a livrat un total de 395.741 de vehicule BMW și MINI, cu o creștere de +9,4%.