BMW a anunțat un profit în creștere, pe primul trimestru al anului, cu 133%, însă cifrele sunt mai bune ca urmare a dispariției provizioanelor din anul anterior, în valoare de 1,4 miliarde euro. Compania a anunțat că taie substanțial previziunile pentru anul 2020.
BMWGroup a obținut venituri de 23,25 miliarde euro, în creștere ușoară față de anul trecut (3,5%) din care 17,9 miliarde din sectorul auto, mai puțin cu 6,4% în comparație cu trimestrul 1 din 2019. Profitul operațional s-a ridicat la 1,37 miliarde euro, iar rezultatul net a fost de 574 milioane euro.
Livrările de automobile ale grupului BMW au scăzut semnificativ, cu 20,6%, la un nivel de 477.111 unități, față de peste 600.000 de vehicule livrate anul trecut, în perioada similară. Producția a scăzut cu un procent mai mic, 13,1%, la 584.142 unități.
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Profitul EBIT al sectorului auto s-a cifrat la 229 milioane de euro, cu o marjă de profit de 1,3%. Rezultatele includ și vânzările BMW Brilliance din China.

Potrivit datelor publicate de BMW, cele mai bune rezultate, cu cele mai mici scăderi, au fost înregistrate de modelele X4 și X5, cu 7 și, respectiv, 8 procente declin, urmate de X6 și Serie 3, cu procente de 13 și 15%. Celelalte modele au scăzut mai mult, cu până la 52,7% Serie 4, 32,3% Serie 2 și peste 20% restul de modele. În total, marca BMW a livrat 411.809 unități, cu 20,1% mai puțin față de anul trecut. Mini a înregistrat o pierdere și mai mare de clienți, 23,4%, cele mai mari scăderi fiind în dreptul caroseriilor Clubman și Convertible. Rolls Royce a scăzut și ea cu 27,2%, cu 853 de vehicule de lux vândute, față de 1172 anul trecut în trimestrul 1.
În același timp, vehiculele electrice au avut rezultate mai bune, chiar dacă gama i a scăzut dramatic, cu 39%. A crescut în schimb gama e (hibride plug-in) și Mini Electric.
Constructorul bavarez anticipează o scădere ce va continua, din cauza pandemiei, și estimează o marjă a profitului între 0 și 3 procente, față de nivelul de 2 - 4%, anunțat anterior.