Compania low-cost Blue Air, cel mai mare transportator aerian român și al doilea mare jucător pe piața locală, după rivalul ungar Wizz Air, își reia treptat activitatea după 10 saptămâni cu aeronave la sol și angajați în somaj tehnic.
„Vestea bună este că, în pofida reducerii semnificative a nivelului de activitate previzionat pentru acest an, saptămâna trecută, după îndelungi discuții cu reprezentanții salariaților și cu acțonariatul, am reușit să găsim împreună o formulă de colaborare care face posibilă păstrarea în echipa Blue Air a tuturor piloților și a însoțitorilor de bord care iși doresc acest lucru”, spune Oana Petrescu, CEO Blue Air.
Până la reluarea, la începutul lunii iulie, a programului de zbor regulat, Blue Air operează zboruri la cerere, în conformitate cu cererea înregistrată pentru fiecare destinație și restricțiile de mobilitate stabilite de autorități. Ca urmare a volumului deosebit de mare de cereri de călătorie înregistrate în întreaga rețea de destinații, Blue Air a introdus și a activat zboruri suplimentare în luna iunie, acoperind 21 de destinații din 11 țări.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Zborurile active, disponibile pentru rezervare, sunt:
De la/ spre București Otopeni: Bruxelles, Copenhaga, Dublin, Florența, Koln, Larnaca, Hamburg, Helsinki, Malaga, Stuttgart, Valencia, Cluj Napoca, Iași.
Din/ spre Bacau: Dublin, Londra Luton, Bruxelles, Torino.
Din/ spre Cluj Napoca: București Otopeni, Dublin.
Din/ spre Sibiu: Stuttgart.
În 2016, Blue Air a devenit cea mai mare companie aeriană românească, depășind în premieră compania de stat Tarom după numărul de pasageri transportați. Compania low-cost operează zboruri către circa 100 de rute, din 16 țări, având opt baze operaționale, în București, Bacău, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Larnaca, Liverpool și Torino.