Blue Air, idee pentru a atrage pasageri pe o rută: ai un obiect vestimentar albastru, primești 15 euro

Blue Air, idee pentru a atrage pasageri pe o rută: ai un obiect vestimentar albastru, primești 15 euro
scris 2 sep 2021

Operatorul aerian Blue Air a mărit frecvența zborurilor pe ruta București - Milano Linate la două ori pe zi și a introdus servicii zilnice de la Milano la Barcelona, Paris Charles de Gaulle, Praga, Lamezia și Catania.

Acum, în perioada 2-30 septembrie 2021, Blue Air desfasoară campania Blue is the new Black pentru toate zborurile către și de la Milano Linate: Barcelona, ​​București, Paris Charles de Gaulle, Praga, Catania și Lamezia Terme. Pe toată durata campaniei, toți pasagerii care sunt reperați de membrii echipajului că poartă un obiect vestimentar albastru la bord vor primi un voucher de 15 euro.

Urmărește-ne și pe Google News

Blue Air a fost înființată în 2004 și s-a dezvoltat de-a lungul anilor devenind un operator aerian paneuropean, cu baze operaționale în România, Cipru, Italia și Marea Britanie.

Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial

Blue Air este controlată de antreprenorul Cristian Rada (acționar majoritar) și fratele său, Mihai Cătălin, prin intermediul Airline Invest.

viewscnt
Afla mai multe despre
blue air
bucurești - milano linate