Bugetele estimate ale celor două licitații însumează 318,152 milioane de lei, fără TVA, din care 114,94 milioane de lei, fără TVA, pentru pasajul Bucur-Obor.
În cazul pasajului Lujerului, ofertele au fost depuse de asocierile formate din Viarom Construct (lider) și Maristar Com, respectiv Bog'Art (lider) și Stratco Holdin. Bugetul proiectului a fost estimat la 203,2 milioane de lei, fără TVA.
Pentru pasajul Bucur-Obor, ofertanții sunt asocierile formate din Concelex (lider) și X-Way Indrastructure, respectiv Maristar Com (lider) și Viarom Construct.
Durata lucrărilor a fost stabilită la 27 de luni în cazul pasajului Bucur-Obor și la 36 de luni în cazul pasajului Lujerului.
Mai multe detalii despre licitații AICI și AICI.
Pasajul Lujerului este un pasaj subteran mixt, rutier, cu 2 benzi pe sens și pentru linia de tramvai 41, care desparte cele două sensuri de circulație rutieră. Inaugurat la 4 iulie 1987, pasajul are o lungime de 800 metri, din care 400 metri sunt acoperiți.
Pasajul face legătura între cartierele Drumul Taberei (strada Brașov) și Crângași (Șoseaua Virtuții), subtraversând Bulevardul Iuliu Maniu.
Pasajul Bucur-Obor este amplasat la intersecția a patru mari artere rutiere din Capitală, respectiv Șoseaua Ștefan cel Mare, Șoseaua Mihai Bravu, Calea Moșilor și Șoseaua Colentina, perpendicular pe cele din urmă.
Inaugurat în iulie 1979, pasajul are o lungime de 760 metri.
















