Compania feroviară Astra TransCarpatic, lansată de omul de afaceri arădean Valer Blidar, achiziționează material rulant nou de la CRRC Sifang.
Actuala companie CRRC Sifang Co.Ltd este fosta Sifang Locomotive and Rolling Stock Works, înființată în anul 1900, conform CRCC și Romania Feroviara.
CRRC Sifang Co., Ltd., o filială deținută integral de China South Locomotive and Rolling Stock Industry (Group) Corporation (abreviat CRRC), este o companie nouă și de înaltă tehnologie acreditată la nivel național si internațional.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
CRRC Sifang Co., Ltd., are ca obiect de activitate: fabricarea și recondiționarea vagoanelor de pasageri și a EMU de mare viteză, recondiționarea, asamblarea și reconstrucția echipamentelor de tranzit feroviar, cum ar fi diferite tipuri de locomotive, vagoane de pasageri, vehicule de tranzit rapid și așa mai departe, fabricarea de vehicule rutiere și feroviare și diferite tipuri de vagoane speciale.
Prototipul din imagine este CRRC Sifang SFEMU EU01 care a fost acreditat ISV - declarație intermediară de verificare pentru certificarea TSI, certificare TSI pe românește ȘTI(Specificații Tehnice pentru Interoperabilitate) pentru circulația feroviară la nivel European pe cai ferate convenționale. Modelul Sifang SFEMU EU01 este modelul cu care compania CRRC a participat la licitația organizată de Autoritatea pentru Reforma Feroviară, licitație câștigată ulterior de Alstom.
Discutăm despre rame electrice de ultima generație, actualizate la cerințele specificațiilor tehnice la nivel european pentru interoperabilitate, nu diferit față ce ce produc astăzi Siemens, Alstom sau Stadler! Nu avem încă la cunoștință despre câte rame electrice este vorba sau câte locuri pe scaune au dar ce putem spune e că deja sunt în vama(portul Constanța).
În 2018, Astra Trans Carpatic a investit 20 de milioane de euro în deschiderea de rute feroviare noi, în urma achiziției a 15 automotoare de la Căile Ferate din Danemarca.