Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat că a fost depusă o ofertă pentru construirea celor două viaducte necesare devierii traseului sectorului de autostradă Nădășelu-Mihăiești, parte a A3, Autostrada Transilvania. Asocierea de constructori români și turci are la dispoziție 1,114 miliarde de lei, fără TVA, și 27 de luni, dintre care nouă luni este perioada de proiectare și 18 luni cea de execuție a lucrărilor pentru finalizarea contractului finanțat prin PNRR, a adăugat social-democratul.
„Astăzi a fost depusă o ofertă pentru construirea celor două viaducte necesare devierii traseului sectorului de autostradă Nădășelu- Mihăiești (parte a A3, Autostrada Transilvania). Asocierea de constructori români și turci are la dispoziție 1,114 miliarde de lei (fără TVA) și 27 de luni (9 luni - perioada de proiectare și 18 luni - execuția lucrărilor) pentru finalizarea contractului finanțat prin PNRR”, a anunțat Sorin Grindeanu.
La rândul său, directorul CNAIR Cristian Pistol a explicat că cei care au depus oferta sunt constructori români și turci și anume Ozaltin Insaat ve Sanayi A.S. - Ilgaz Insaat Ticaret A.S. - Vision Construction Workk S.R.L., scrie News.ro
Devierea traseului acestui sector de autostradă este realizată în baza unei Expertize Tehnice, a continuat ministrul Transporturilor.
„Primul viaduct va fi construit între km 10+009 și km 12+000 va avea o lungime de 1,2 km și nu va afecta versantul care prezintă alunecări. Al doilea viaduct, care va fi construit între km 21+406 și km 24+890, va avea o lungime de aproximativ 2 km și va depăși în aval DN1F. Acest viaduct va traversa cursului Pârâului Topa Mică și se va racorda cu traseul Autostrăzii Transilvania în zona km 24+890”, a mai spus Grindeanu.