Compania aeriană maghiară low-cost Wizz Air atenționează asupra faptului că, din cauza unei probleme tehnice, unii pasageri au primit e-mail-uri incorecte.
Sunt astfel anunțați, în mod eronat, că următorul lor zbor este întârziat.
 
 "Putem confirma că, pentru majoritatea pasagerilor, aceste notificări au fost trimise dintr-o eroare.
Dacă aveți programată o călătorie în zilele următoare, vă recomandăm să verificați situația zborului direct pe site-ul Wizz Air https://www.wizzair.com/ro-ro/centru-de-ajutor/starea-actuala-a-zborului#/ sau prin aplicația mobilă, pentru informații cât mai exacte și actualizate.
Ne cerem scuze pentru orice confuzie sau inconveniente pe care acest lucru le-ar fi putut cauza.
 
 Dacă aveți nelămuriri cu privire la planurile dumneavoastră de călătorie, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți Wizz Air pentru asistență", transmit reprezentanții companiei aeriene.


















 
															 																											 
															 																											 
															 																											 
															 																											 
															 																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
					 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			