Aeroportul din Brașov are datorii de peste 3,6 milioane de lei către ROMATSA, iar acesta ar fi fost motivul pentru care a fost cerută demiterea directorului AIBG săptămâna trecută, anunță Agenția de presă Rador, care citează Radio Brașov.
Situația este cu atât mai ciudată cu cât numai Aeroportul Brașov este facturat de ROMATSA, iar toate celelalte aeroporturi din România beneficiiază de servicii gratuite.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cei de la ROMATSA motivează facturile emise prin faptul că lipsa procedurilor pe un aeroport nou a dus la cheltuieli suplimentare cu formarea personalului de specialitate sau crearea de noi module pentru navigarea în spațiul aerian al Brașovului.
„Ei au răspuns prin a ne invita la dialog. Eu cred că un răspuns mai bun decât să te invită la ei la birou săptămânal, să avem ședințe de lucru în care să discutăm, eu cred că n-a fost o idee rea. Vorbim doar de ROMATSA, dar nu e vorba doar de ROMATSA. Sunt multe instituții cu care impactează Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav. Trebuie să fim foarte diplomați, ca în relația cu terții, cu cei cu care intrăm și impactăm și de care avem nevoie, trebuie să avem un comportament civilizat. Depindem de foarte multe instituții cu care impactăm”, a declarat președintele CJ, Șerban Todorică.
Toate discuțiile au venit în contextul în care AIBG așteaptă hârtia oficială de la ROMATSA, pentru prelungirea programului aeroportului la 16 ore.
Pentru ca Aeroportul Brașov să opereze 24/7 mai avem de așteptat până cel mai devreme primăvara lui 2025.