Holde Agri Invest, un holding anunțat în premieră de Profit.ro și lansat cu ținta de a deveni principal jucător în agricultură, intră pe o nouă nișă de piață prin înființarea unei societăți de software, Agrocity Technologies, proiect în care a atras deja și trei persoane fizice, printre care și pe directorul de marketing al Google România și YouTube România, Dan Oros.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Potrivit datelor termene.ro, Agrocity Technologies are un capital social de 990 lei și va desfășura activități de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client).
În afară de Holde Agri Invest și Dan Oros, în acțonariat mai sunt prezenți Radu Antonio Primera Lanoy și Marius Ciprian Pașca.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Contactat de Profit.ro, șeful Holde Agri Invest, Liviu Zăgan, nu a dorit să prezinte la acest moment informații.
Obiectivul Holde este de a deveni unul dintre cei mai mari jucători români pe piața agricolă locală, cu un portofoliu de minim 20.000 hectare de teren operat în următorii 10 ani. Pentru a atinge acest obiectiv, Holde își propune să investească peste 50 de milioane de euro în dezvoltarea afacerii, să promoveze o afacere agricolă modernă, în care eficiența și excelența operațională reprezintă principalele ingrediente din spatele rezultatelor.
Conceptul pentru Holde a fost inventat în 2016 de patru antreprenori români, Liviu Zăgan, Robert Maxim, Matei Georgescu și Alexandru Covrig. În 2017, fondatorii și-au unit forțele cu echipa companiei locale de asset management, Certinvest și împreună, în 2018, au stabilit modelul de afaceri inovator din spatele Holde Agri Invest SA.
La scurt timp, Holde a primit prima investiție externă de la Vertical Seven Group, un fond stabilit de antreprenorii români Iulian Cîrciumaru și Andrei Crețu.
După închiderea plasamentului privat, Holde Agri Invest SA are 52 de acționari. Vertical Seven Group rămâne cel mai mare acționar al Holde, cu 19,6% din companie, în timp ce restul investitorilor dețin între 9% și 0,1% în afacere.
Modelul de business prevede ca niciun acționar să nu dețină o participație majoritară în cadrul companiei.