Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a anunțat o creștere a business-lui cu 11% în primele nouă luni ale anului, comparativ cu perioada precedentă din 2016. Cel mai mare procent în cifra de afaceri a Nestlé România este adus de: cafea, hrană pentru copii, cereale pentru micul-dejun și produse culinare.
Grupul a anunțat că Nespresso, divizia de lux a Nestlé România, va deschide un al treilea punct de vânzare până la finalul lunii octombrie, în București, în incinta Afi Cotroceni.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
De la începutul anului, Nestlé a lansat și relansat în România peste 20 de produse, având un portofoliu echilibrat ce este reprezentat de hrană pentru copii (Nestlé Nutrition), cereale și batoane de cereale (Fitness, Cini Minis, Chocapic, Cheerios etc.), produse culinare (Maggi), băuturi (Nescafé, Nesquik), dulciuri (JOE, KitKat, Lion, Smarties, After Eight) și hrană pentru animale (Purina).
CITEȘTE ȘI MedLife cumpără divizia de servicii medicale Polisano. Aceasta ar putea fi cea mai importantă tranzacție din sectorul medical în acest anÎn anul 2016 Nestlé România a avut cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din anul 2008, cu ritmul de creștere cel mai rapid din regiunea EMENA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord). Creșterea este de 13% față de 2015, până la aproape 750 de milioane de lei. Nestlé a ajuns în 2016 la 770 milioane de lei (aproximativ 170 milioane de euro), cifră de afaceri.
Nestlé a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având aproximativ 1.000 de angajați în București și în Timișoara, unde este localizată fabrica Nestlé.
Nestlé are sediul central în orașul elvețian Vevey, unde compania a fost fondată în urmă cu mai mult de 150 de ani. Compania este prezentă în 191 de țări, având 328.000 de angajați.