Bravo Europa, producător de soluții metalice pentru acoperișuri, prezent pe piața din România de 17 ani, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, în creștere cu 46% față de anul precedent.
Grupul de companii, prezent în 18 țări europene prin intermediul a trei companii locale și a două birouri de reprezentare, a înregistrat o creștere de 54% pe piața din România.
Peste 37% din vânzările grupului sunt înregistrate pe piața locală, principala piață de desfacere a companiei. Germania se clasează pe poziția secundă cu 24%, arată datele companiei.
CITEȘTE ȘI Trump avertizează că ar putea impune taxe vamale importurilor auto dacă UE va reacționa la tarifele pentru oțel și aluminiuÎn cursul anului 2017, compania a deschis o nouă platformă logistică la Cluj-Napoca pentru de a acoperi mai eficient cererea de produse venită din vestul țării.
Investițiile Bravo Europa din acest an se vor concentra pe dezvoltarea capacității de producție din România pentru a asigura ritmul preconizat de creștere, dar și în Franța, unde se află în negocieri avansate pentru achiziționarea unei companii locale din domeniu. Grupul estimează depășirea pragului de 50 de milioane de euro pentru cifra de afaceri în 2018.
Bravo Europa este un grup internațional de companii deținut de un fond de investiții cu sediul în Viena.
Bravo Europa este prezent în 18 țări și peste 1.600 de puncte de vânzare. Din grup fac parte trei companii locale în România (fondată în 2001), Germania (fondată în 2016) și Republica Cehă (fondată în 2011) - și două puncte de lucru în Austria și Bulgaria.
Produsele din portofoliul Bravo Europa sunt comercializate, în funcție de tipologie, piață de desfacere și canal de distribuție, sub trei familii de brand: Bravo – The Smart Solution, Bel Profile și Rocca.