Camera Deputaților achiziționează servicii de revizii și reparații la sistemul de supraveghere video din Palatul Parlamentului, servicii de reparare a rețelei informatice, service la Sistemul integrat de conferință, vot electronic, sonorizare, traducere din sala de plen, 350 de imprimante multifuncționale pentru activitatea deputaților la birourile parlamentare.
De asemenea, forul legislativ intenționează să încheie un contract de retehnologizare pentru ascensoare și să cumpere hârtie igienică și hârtie prosop, piese de schimb și consumabile pentru reparația punctului termic și o stație de spălat auto automată, scrie Agerpres.
Contract de aproape 27 milioane
Potrivit e-licitatie.ro, valoarea estimată a contractului de servicii de revizii și reparații la subsistemul de supraveghere video din cadrul Sistemului Tehnic Integrat de Securitate al Palatului Parlamentului este de 1.680.672,27 lei. Contractul va fi valabil până la data de 31 decembrie 2024, atribuirea făcându-se în funcție de cel mai bun raport calitate - preț.
Suma de 798.319 lei va fi alocată pentru servicii de reparare a rețelei informatice, cu termen de șase luni de la încheierea contractului. Un contract separat vizează service-ul pentru sistemul integrat de conferință, vot electronic, sonorizare, traducere simultană, comunicații audio, video și date în sala de plen a Camerei Deputaților care, până la sfârșitul anului, va fi de 922.200,84 lei, cu posibilitatea de prelungire până la 30 aprilie 2025, caz în care valoarea este estimată la 1.383.301,68 lei.
Camera Deputaților intenționează să încheie un contract multianual (2024 - 2026) de lucrări pentru retehnologizarea ascensoarelor, elaborarea de documentație tehnică de proiectare faza PTE și execuție lucrări prin înlocuire a 23 de ascensoare de transport persoane și marfă din Palatul Parlamentului, inclusiv lucrări și operațiuni conexe. Valoarea totală estimată este de 26.890.756,3 lei, aceasta fiind cea mai importantă procedură de licitație demarată de către forul legislativ.
Jumătate de milion pentru prosoape și hârtie igienică
O altă serie de contracte se referă la diverse materiale consumabile. Suma de 519.579,82 lei va fi alocată pentru achiziționarea a 57.000 de bucăți de hârtie igienică, 10.200 bucăți de hârtie igienică hibrid, 56.100 bucăți de hârtie prosop, 5.000 pachete de prosoape hârtie pliate V și 4.500 pachete de șervețele hârtie pliate hibrid. Piesele de schimb și consumabilele de la punctul termic al Casei Poporului vor costa alți 491.512,6 lei. Camera Deputaților vrea să cumpere și 350 de imprimante A4, color, multifuncționale pentru activitatea deputaților la birourile parlamentare în valoare estimată de 732.352,94 lei.
Renovarea unor spații din clădire va costa 1.569.884 lei, iar pentru lucrările de protecție la fațadă este alocată suma de 1.217.730 lei. O altă achiziție importantă este o stație de spălat auto automată. Câștigătorul contractului de 672.268 de lei va trebui să facă și eventuale lucrări de adaptare la spațiul în care va fi montată instalația.
În fine, se achiziționează, la o valoare totală estimată de 462.647 lei, servicii de închiriere a 20 autocare și 10 microbuze cu șofer, necesare pentru transportul participanților la Sesiunea anuală a Adunării Parlamentare a OSCE, organizată de Camera Deputaților.