A face din prima întâlnire cu echipa ta un succes este dorința fiecărui conducător. E oportunitatea de a stabili un cadru de succes în care alinierile valorice și felul colaborării pot genera dincolo de un ton pozitiv și reperele unei colaborări eficiente. Nu uitați: nu avem impresia primei întâlniri pentru a doua oară. Iată câteva sugestii pentru a vă ajuta să realizați acest lucru:
1. Pregătiți-vă pentru întâlnire în mod adecvat:
- Cunoașteți-vă echipa: Istoria ei, familiarizați-vă cu rolul, responsabilitățile și trecutul fiecărui membru al echipei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
- Definiți obiectivele: Descrieți în mod clar scopul și obiectivele reuniunii.
2. Stabiliți un ton pozitiv:
- Fiți abordabil: Creați un mediu deschis și primitor.
- Manifestați entuziasm: Arătați-vă entuziasmul de a lucra cu echipa.
3. Prezentați-vă:
- Împărtășiți-vă trecutul: Prezentați-vă pe scurt, evidențiind experiența relevantă.
- Împărtășiți-vă valorile și stilul de conducere: Comunicați modul în care ați condus / sau intenționați să conduceți echipa.
4. Învățați despre echipa dumneavoastră:
- Desfășurați exerciții de spargere a gheții: Folosiți activități de consolidare a echipei sau întrebări de spargere a gheții pentru a încuraja interacțiunea.
- Ascultați în mod activ: Acordați atenție la ceea ce membrii echipei împărtășesc despre ei înșiși.
- Întrebați despre cum percep ei cultura organizației.
5. Încurajați cadrul de comunicare deschisă:
- Elaborați ce înseamnă încrederea pentru dvs. Cum o dați și cum o simțiți și cum o urmăriți
- Puneți accentul pe transparență: Încurajați membrii echipei să fie deschiși și sinceri.
- Încurajați o cultură a colaborării: Subliniați importanța colaborării.
6. Abordați întrebările și preocupările:
- Creați o sesiune de întrebări și răspunsuri:Îîncurajați membrii echipei să pună întrebări sau să își exprime îngrijorările.
-Întrebați ce valori au perceput în organizație / echipă pe care le-au simțit și validat în munca de până acum
- Fiți receptiv: Ascultați în mod activ și abordați orice preocupare imediată.
7. Comunicați-vă viziunea:
- Împărtășiți scopurile și obiectivele: Comunicați în mod clar viziunea și obiectivele mai largi ale echipei.
- Discutați scopul echipei: Explicați modul în care fiecare membru al echipei contribuie la misiunea generală.
8. Oferiți resurse și sprijin:
- Oferiți resurse: Asigurați-vă că echipa dispune de instrumentele și informațiile necesare pentru a avea succes.
- Exprimați sprijin: Lăsați echipa să știe că sunteți acolo pentru a o ajuta și a-i susține eforturile.
- Oferiți primul feedback despre cum ați perceput echipa, dinamica ei
9. Stabiliți normele echipei:
- Discutați așteptările: Stabiliți așteptările privind comunicarea, colaborarea și termenele limită.
- Definiți rolurile: Clarificați rolurile și responsabilitățile individuale în cadrul echipei.
- Construiți pe resursele învățate de la grupul pe care îl preluați
10. Stabiliți așteptări clare pentru întâlnirile viitoare:
- Discutați despre întâlnirile viitoare: Descrieți frecvența și formatul viitoarelor întâlniri ale echipei.
- Împărtășiți agendele: Comunicați modul în care vor fi partajate în avans agendele pentru următoarele reuniuni.
11. Finalizați:
- Trimiteți un rezumat: Furnizați un rezumat al punctelor cheie discutate și al acțiunilor.
- Cereți feedback: Încurajați membrii echipei să își împărtășească părerile despre ședință.
Nu uitați, construirea unei dinamici pozitive a echipei necesită timp, iar prima întâlnire este doar începutul. Este de asemenea clarificarea unei hărți mentale care se va folosi. Comunicați în mod continuu, ascultați și adaptați-vă stilul de conducere în funcție de nevoile și dinamica echipei dumneavoastră.
În curând vom avea un podcast pe această temă.
Andreas Fuhrmann este Managing Partner Transearch, Exec. Coach, Trainer, Expert în cultură organizațională