Retailerii online de electrice și electrocasnice au un nou concurent: CEZ intră pe piață cu o platformă proprie, prima din energie

Retailerii online de electrice și electrocasnice au un nou concurent: CEZ intră pe piață cu o platformă proprie, prima din energie
scris 26 nov 2018

Retailerii online de electrice și electrocasnice au, începând din această lună, un nou concurent, CEZ Vânzare lansând primul magazin online de pe piața de energie din România, destinat în special clienților actuali, cărora le vinde electrocasnice la preturi preferențiale, pe baza codului de client

 

Urmărește-ne și pe Google News

În prezent, clienții CEZ Vânzare beneficiază de un discount de 5% la orice produs comandat din CEZ Shop, valabil pe baza codului de client, și au posibilitatea plății în rate fixe, rezultate în urma parteneriatului cu CETELEM.

Și consumatorii care nu sunt clienți CEZ Vânzare pot cumpăra produse de pe Shop-ul online al companiei, însă nu beneficiază de reduceri, ci numai de posibilitatea plății în rate.

CEZ Shop a fost dezvoltat in parteneriat cu Bright Distribution și găzduiește în prezent circa 7.000 de produse ale unor branduri precum Samsung, Acer, Apple, Asus, Beko, Bosh, Artic, Electrolux, Gorenje, HP, LG, Whirlpool, Toshiba, Zanussi, Philips S.A.. Gama de produse va fi extinsă în următoarele luni, în funcție de preferințele clienților CEZ Vânzare.

Fostul director de retail al Metro Cas&Carry Romania preia conducerea Microsoft România. Anterior, a ocupat poziții de conducere la eMAG, Flanco și Whirpool CITEȘTE ȘI Fostul director de retail al Metro Cas&Carry Romania preia conducerea Microsoft România. Anterior, a ocupat poziții de conducere la eMAG, Flanco și Whirpool

„Lansarea unui magazin online de electronice și electrocasnice reprezintă încă un pas în poziționarea noastră ca furnizor de servicii complete”, spune Cornelia Szabo, Președinte al Directoratului CEZ Vânzare.

Compania este principalul furnizor de energie electrică din sud-vestul României, dar și furnizor de gaze naturale, cu un portofoliu de clienți casnici și industriali care depășeste 1,3 milioane de clienți.

Începând cu 1 martie 2018, Cetelem IFN S.A. a devenit BNP Paribas Personal Finance S.A. Paris Sucursala București, ca urmare a fuziunii dintre Cetelem IFN S.A. și banca-mamă franceză BNP Paribas Personal Finance. După finalizarea procesului de fuziune, activitatea comercială din România a continuat sub brandul Cetelem, mai cunoscut publicului de credite de consum din România. În ultimii 14 ani, de când este prezentă pe piața romanească, compania a avut circa 1,2 milioane de clienți români, cu peste 1,8 milioane de credite.

Bright Distribution este o companie IT&C care deține în portofoliu și reprezintă producători precum Dell, Lenovo, Acer, Samsung, Gigaset și a deservit clienți precum Hilton, Crown Plaza, UPC, Megamall, Mercedes-Benz, Telekom, Spitalul Clinic de Urgență pentru copii "Maria Sklodowska Currie", Marriott, Orange, Radisson Blu, KFC , Blaxy Premium Resort sau Mc Donalds.

viewscnt
Afla mai multe despre
electrice
electrocansice
online
cez shop