Numeroase comenzi efectuate pe platforma eMag de Black Friday nu au putut fi achitate, PayU, divizia de plăți digitale a grupului sud-african Naspers, acționarul majoritar al eMag, spunând că volumul mare de tranzacții a determinat ca timpul de autorizare a unei plăți în conexiunile cu banca să depășească cu mult media de 15 secunde.
PayU transmite că, pentru a proteja platforma tehnică pe tot parcursul zilei și a permite cât mai multor clienți să cumpere online în siguranță, până la primirea autorizării băncilor, a limitat intenționat numărul de plăți acceptate la 70% din total.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Primele ore ale dimineții au început cu stângul pe zona de plăți online. Încă de la startul evenimentului (7:30), numărul de tranzacții pe minut a ajuns la aproximativ 2.000, atingând un număr record în ultimii 5 ani. Volumul mare de tranzacții a determinat ca timpul de autorizare a unei plăți în conexiunile cu banca să depășească cu mult media de 15 secunde. Pentru a proteja platforma tehnică pe tot parcursul zilei și a permite cât mai multor clienți să cumpere online în siguranță, până la primirea autorizării băncilor, PayU a limitat numărul de plăți acceptate la 70% din total. Astfel, 30% dintre clienții care au plătit online prin PayU nu au putut efectua plata. Clienții care au plasat comenzi și nu au putut să le plătească online sunt informați că nu au pierdut comanda inițială: aceștia vor primi pe email un link de plată prin care vor putea să achite comanda deja plasată", transmite PayU.
În noiembrie anul trecut, PayU România a devenit procesatorul de plăți electronice al Vodafone pe piața locală, mutare anunțată în premieră de Profit.ro.