Paravion: Vacanțele de tip city break în Europa se vor ieftini cu până la 15-20%, începând cu această lună

Paravion: Vacanțele de tip city break în Europa se vor ieftini cu până la 15-20%, începând cu această lună
scris 4 mai 2016

Vacanțele de tip city break în Europa au intrat, începând cu luna mai, în ceea ce se poate numi "extrasezon", care va dura până la sfârșitul lunii august, interval în care tarifele serviciilor de cazare vor scădea cu până la 15 - 20%, potrivit unui studiu al Paravion.

Pe măsură ce se apropie sezonul estival, începând din luna mai și continuând cu iunie, iulie și august, este observată o micșorare a tarifelor pentru city break-uri în orașele europene, a anunțat agenția într-un comunicat. "Este un efect normal al pieței. Vara este perioada concediilor prelungite în destinații calde, majoritatea cu mare, plaje și atracții la îndemână, și mai puțin a sejururilor active, în destinații urbane", explică Remus Vișan, directorul general al Paravion.

Urmărește-ne și pe Google News

Micșorarea prețurilor este generată în special de scăderea cererii, interesul turiștilor mutându-se către pachete tip charter, în destinații cu mare și plajă, unde se pot bucura de relaxare, valuri și vizite opționale. Majoritatea turiștilor care cumpără vacanțe online au ales deja, pentru vara aceasta, pachete în locații însorite, precum insulele grecești - Chania, Creta, Lefkada sau Santorini, dar și Mallorca și Tenerife (Spania), Cipru, Croația sau Portugalia.

Marile orașe europene tind să fie lăsate pe plan secund de turiști pe timpul verii, care preferă să le viziteze primăvara sau toamna, când nici căldura nu este sufocantă în marile aglomerații urbane. Potrivit datelor analizate de Paravion, tarifele cele mai ridicate pentru sejururi în capitalele europene sunt înregistrate în lunile considerate high season pentru acest tip de vacanțe, respectiv aprilie - mai și septembrie - octombrie. Primăvara, city break-urile generează circa 45% din totalul vânzărilor de vacanțe Paravion, în timp ce pe timp de vară, respectiv în lunile iunie, iulie și august, ajung să genereze aproximativ 30%, restul fiind înlocuit de sejururile charter.

Burcea: Atentatele din Europa îi trimit pe românii cu bani în vacanțe pe alte continente CITEȘTE ȘI Burcea: Atentatele din Europa îi trimit pe românii cu bani în vacanțe pe alte continente

Cele mai mari scăderi ale tarifelor pentru pachetele de tip city break începând cu 1 mai ajung la 20% în orașe din Italia, Cehia sau Olanda. Astfel, dacă în martie un sejur de 2 zile în Roma, cu cazare la hotel de trei stele, mic dejun și bilete de avion incluse, costa, în medie, 315 euro de persoană, în iunie, același pachet poate fi achiziționat cu 275 de euro. De asemenea, costul unui city break de 2 nopți în Amsterdam, cu cazare tot la hotel de 3 stele, cu mic dejun și zbor dus-întors inclus, se ridică la peste 450 euro în plin sezon, dar scade la circa 410 euro/persoană în iunie. Cei care vor să vadă Praga pe timp de vară o pot face într-un buget mediu de 240 euro/persoană, față de 300 de euro/persoană, costul unui pachet cu 2 nopți de cazare la trei stele și biletele de avion în luna martie.

"Iubitorii de vacanțe active știu că vara este un moment propice pentru city break-uri prelungite, când pot profita de toate atracțiile orașului, evitând, în același timp, aglomerația specifică marilor metropole. Mulți dintre ei aleg orașe cu plaje, reușind să îmbine cultura, distracția și relaxarea, la prețuri foarte avantajoase, cu rezervările biletelor de avion făcute din timp", a mai spus Remus Vișan.

Paravion, cea mai mare agenție de turism online din România și una dintre cele mai importante din Europa Centrală și de Est, a anunțat recent că va intra în acest an pe piețele din Statele Unite ale Americii, Orientul Mijlociu și sud-estul Asiei, extindere care va genera, în 2017, circa 25% din cifra de afaceri consolidată, pe grup, a celei mai mari agenții de turism online din România.

Portalul Paravion este prezent pe piața europeană de turism în țări ca Marea Britanie, Spania, Ungaria, Bulgaria sau Cipru. Agenția activează, din 2015, și în Turcia, sub brandul Bavul.com, achiziționat de la gigantul Turkcell, liderul pieței telecom din această țară. Anul trecut, veniturile companiei s-au ridicat la 46 milioane euro în România, respectiv 21 milioane euro în Turcia, cifra de afaceri consolidată depășind 65 milioane euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
paravion
romani
turisti
city break
europa
ieftinire