Dezvoltatorul de restaurante AmRest va deschide, pe 26 septembrie, în Mega Mall București, primul său restaurant Burger King din România, anunțul, care confirmă informațiile transmise anterior de Profit.ro, fiind lansat astăzi oficial.
Deschiderea face parte din planul de dezvoltare a companiei în România, planul Burger King fiind să recruteze în perioada următoare o echipă de aproximativ 100 de angajați. Oferta salarială pentru lucrătorii din restaurante (Crew Members) pornește de la 1.750 lei net (2.950 lei brut). În ceea ce privește managerii, în funcție de pozițiile disponibile, compania oferă un salariu ce variază între 2.500-3.800 lei net (4.250 – 6.500 lei brut).
„Cu o strategie de expansiune ambițioasă, până la sfărșitul anului 2019 vom mai deschide alte două restaurante în București: unul tot într-un mall și unul într-o zonă centrală din București. Astfel, vom încheia anul 2019 cu un număr de trei restaurante deschise în București. De asemenea, planurile noastre pentru 2020 sunt să deschidem cinci sau șase noi restaurante în capitală. Piața de restaurante cu servire rapidă din România are foarte mult potențial și, totodată, clienți foarte pasionați atunci când vine vorba de burgeri, dar suntem încrezători că întreaga echipă Burger King și AmRest este pregătită să facă față acestor așteptări”, spune Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest.
În ianuarie, Profit.ro a anunțat că lanțul de fast-food Burger King a lansat planul de extindere în sud-estul Europei, deschizând, la Praga, cel mai mare restaurant al său de pe piața din Cehia. Planul brandului este de a deschide în următoarea perioadă, pe termen mediu, 200 de restaurante, inclusiv în România.
În România, lanțul mai are la acest moment doar un singur spațiu, în aeroportul Henri Coandă-Otopeni, operat în franciză, dar va fi relansat prin intermediul dezvoltatorului de restaurante AmRest, cu sediul în Polonia.
AmRest, cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, operează atât Burger King, cât și KFC, Pizza Hut și Starbucks, având în portofoliu 10 branduri și 2.015 de restaurante în 25 de țări.
CITEȘTE ȘI Cadouri speciale de Crăciun pentru Sărbători mai frumoaseSub brandul Burger King, AmRest operează în Polonia, Cehia, Slovacia și Bulgaria.
CITEȘTE ȘI Surpriză: Brandul Atifco, unul dintre principalii distribuitori locali de alimente, cu afaceri de peste 12 milioane euro și 130 de angajați, intră în insolvențăLa finele anului trecut, dezvoltatorul a semnat un acord cu Burger King pentru a dezvolta acest brand atât în Polonia, Cehia, Slovacia și Bulgaria, dar și în România.
Burger King a avut anterior mai multe restaurante pe piața locală, care au fost însă închise treptat, la acest moment existând un singur restaurant, pe terminalul plecări din Aeroportul Henri Coandă-Otopeni, accesibil, evident, doar călătorilor care își așteaptă avionul.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Frații Sharkey își fac exit-ul din afacerea ParkLake, la 2 ani de la deschidere. În acest moment nu mai au niciun proiect în România. Surse: Evaluare de circa 80 milioane euroFondat în 1954, brandul Burger King este unul dintre cele mai mari lanțuri de fast-food din lume, cu circa 17.000 de restaurante în peste 100 de țări și teritorii din SUA.
Aproape toate restaurantele Burger King sunt deținute și operate de către francizați independenți.