Marca DS se va separa complet de Citroen, în showroom-uri proprii

Marca DS se va separa complet de Citroen, în showroom-uri proprii
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 1 feb 2017

PSA va dezvolta o rețea amplă de showroom-uri dedicate mărcii DS, pentru a realiza separarea completă a brandului de cel al Citroen. Reprezentanți ai grupului PSA au declarat că DS va avea propria rețea de vânzări, separată de cea a mărcii Citroen.

Grupul PSA este preocupat de stoparea declinului vânzărilor mărcii premium DS, care ar trebui, potrivit companiei, să treacă pe creștere începând cu 2018.

Urmărește-ne și pe Google News

Marca DS a fost lansată în 2009 ca sub-brand al mărcii Citroen, având la bază moștenirea modelului istoric Citroen DS. Începând din 2014, modelele DS au rămas fără sigla Citroen pe caroserie, devenind un brand independent în cadrul grupului. Cu toate acestea, vânzările modelelor DS s-a realizat în aceleași showroom-uri, fapt ce a tras în jos vânzările, având în vedere asemănările mai mult sau mai puțin evidente cu modelele Citroen.

Yves Bonnefont, directorul mărcii DS, a declarat că, după scăderea așteptată și în 2017, compania speră să înregistreze o creștere odată cu lansarea de noi modele și dezvoltarea rețelei proprii de showroom-uri.

Guvernul german introduce o taxă de autostradă pentru mașini înmatriculate în alte țări, inclusiv România CITEȘTE ȘI Guvernul german introduce o taxă de autostradă pentru mașini înmatriculate în alte țări, inclusiv România

Vânzările DS au atins un maxim istoric în 2012, cu 129.000 de unități, dar au scăzut până la 86.000 de unități anul trecut. Primele modele ce se vor lansa vor fi un SUV și o versiune hibrid plug-in a unuia din modelele existente.

Potrivit datelor PSA, marca DS are deja 111 showroom-uri proprii, dar dorește să atingă un număr de 500 de puncte de vânzare până în 2018. La acel moment, modelele DS vor dispărea din cele 5.000 de showroom-uri Citroen în care sunt vândute astăzi. Deși numărul punctelor în care se vor vinde mașinile DS va fi mult redus, șeful mărcii mizează pe „o exepriență reală a brandului” care va stimula dinamica vânzărilor.

În România, modelele DS se vând în rețeaua dealerilor Citroen, fiind importate de Trust Motors, alături de marca Peugeot, toate trei aparținând Grupului PSA.

viewscnt
Afla mai multe despre
citroen
masini
auto